Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Nette's wel en wee......

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Nette

Bericht door Nette »

[B][COLOR=DarkOrange]Vanavond ineens een tand kwijt:(

Hij was al vals maar nu ook weg:ogen:

Irritant voel als maar scherpe randjes:huh:

Heb nu een fietsenrek:haha:
[/COLOR][/B]
shanay03 † 11-09-2013

Bericht door shanay03 † 11-09-2013 »

heb je r meteen fiets bij gekregen ?
Nette

Bericht door Nette »

:nee::huilen:
vlindie

Bericht door vlindie »

:aai: :knuffel:
Nette

Bericht door Nette »

[B][COLOR=DarkOrange]Vandaag zijn ze begonnen met het aanleggen van 3 extra parkeerplaatsen.

Mijn hulp ontdekte dat er geen water meer was:huh:

Waterleiding geraakt:moe:

Kon wel een paar uur duren:boos:
[/COLOR][/B]
M&MS

Bericht door M&MS »

Dan denk ik dat de poets je ramen niet zal schoonmaken, wat weer betekent dat je die 3 parkeerplaatsen niet in de gaten kan houden.

En oh, je kan geen koffie of thee drinken. Ik hoop dat je wat anders in huis hebt.
june

Bericht door june »

Daarom heb ik altijd een paar anderhalve literpakken mineraalwater M&MS. Gewoon van het huismerk. Niet die dure Spa. En ik maak ze gewoon elke week op want het is zonder bubbels en de koffie smaakt prima. Het is ook gewoon water.

Ze zijn hier namelijk constant bezig met de waterleiding. Die wordt regelmatig afgesloten voor weer onderhoud. En als ik weer een aankondiging zie dat het water wordt afgesloten vul ik de avond van tevoren een paar van die lege pakken en zet ze op de WC.
Nette

Bericht door Nette »

[B][COLOR=DarkOrange]Ik ben gelijk water gaan halen, had wel wat kleine flesjes maar daar doe je weinig mee.

En die grote flessen blijven gewoon staan.

Is dat ook niet een onderdeel van het Noodpakket?


[/COLOR][/B]
Nette

Wie kan mij helpen?

Bericht door Nette »

Wie kan mij helpen?

[B][COLOR=DarkOrange]Ik ben bewindvoerder van mijn dochter en moet bij de kantonrechter verantwoording af leggen.

Dit moet voor 1 april, ik moest dit keer nadere informatie verschaffen.

Op zich geen probleem maar doordat ik een half jaar uit de roulatie was had ik geen idee meer over het hoe en het waarom.

Mijn geheugen is een zeef zoals jullie weten.

Nu mijn vraag.......bestaat er een simpel boekhoud programma dat ik kan gebruiken?

Heb het met pen en papier geprobeerd maar zie door de bomen het bos niet meer.

Had uitstel tot morgen maar zie d'r geen gat meer in.:moe:

Helluuuuuuup...........
[/COLOR][/B]
MetYumi

Bericht door MetYumi »

bedoel je een kort lesje Boekhouden dan heb ik het voor je gevonden;
[URL="http://www.google.nl/#sclient=psy-ab&hl ... 24&bih=484"]Boekhoudprogramma [/URL]

of [URL="http://www.gratissoftware.nu/zoekresult ... boekhouden"]gratis software voor je boekhouden[/URL]
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp