Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Nette's wel en wee......

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Nette58

Re: Nette's wel en wee......

Bericht door Nette58 »

Gisteren verliep het onderzoek zonder al teveel last, ook na die tijd weinig tot geen last.
Had niemand geregeld om snachts bij me te zijn en ook niemand om me naar huis te rijden, was op de scoot en ook zo naar huis gegaan. :p
Maar toen begon het....rechts mag ik niet gebruiken vanwege dat onderzoek en links kán ik niet gebruiken(MS) en ik ben rechts..... :ogen:
Wát ik ook doe, daar heb ik mijn rechterhand bij nodig :ogen:
mijn boodschappen worden morgen gedaan en mijn dochter(AT) wordt morgenochtend gehaald en thuis gebracht.....kan zij mijn brood smeren, want zelfs dát krijg ik niet voor elkaar......van de wond heb ik geen last gelukkig......ben wel érg moe
AngelNoa

Re: Nette's wel en wee......

Bericht door AngelNoa »

een beetje van alles wat dus... :ogen:
Hoe lang mag je rechts niks doen? En wanneer krijg je een uitslag?
Hopelijk werkt AT een beetje mee...;-)
Nette58

Re: Nette's wel en wee......

Bericht door Nette58 »

Was ijdele hoop dat ze mee zou werken, maar ze is wel gezellig aanwezig.
24-10 heb ik een telefonische afspraak met de cardioloog.
Nette58

Re: Nette's wel en wee......

Bericht door Nette58 »

Mag 3 dagen niets doen met rechts :heilig:
AngelNoa

Re: Nette's wel en wee......

Bericht door AngelNoa »

hihi AT blijft AT he :haha:

en de drie dagen zijn over de helft, nog even volhouden! X
Ik spreek je elders wel weer ;-)
Nette58

Re: Nette's wel en wee......

Bericht door Nette58 »

weer ff een up-date

Mijn linkerhand was slechter dan ik verwachtte, op de dag van het onderzoek al overbelast omdat ik rechts niets mocht doen en het blijft een beetje nasudderen.
Rechts blijkt ook verslechterd te zijn.
T gaat langzaam de goede kant op.
Nette58

Re: Nette's wel en wee......

Bericht door Nette58 »

ik werd vanmorgen wakker met pijn op de borst met uitstraling naar linker schouder en bovenarm.

schrok me een ongeluk, heb ook hartfalen.......ziekenhuis(cardio) gebeld daarna huisarts en er werd een ambulance gestuurd die een hartfilmpje zou maken en het een en ander zou controleren.....

was niet het hart :o

Wist niet dat MS ook dit soort klachten gaf......
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp