Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Boekentopic - deel 2

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Marina

Bericht door Marina »

[USER="27860"]raimonnea[/USER] Ga ik doen. Dank je wel voor de tip en de link:cool:
Marina

Re: Boekentopic - deel 2

Bericht door Marina »

Leuk [mention]raimonnea[/mention] :ja: , dank je wel voor het delen!
april

Re: Boekentopic - deel 2

Bericht door april »

Ik kan weer inloggen en wil hier een paar titels van boeken neerzetten die ik de afgelopen tijd heb gelezen. Erg genoten van:

'Het moois dat we delen' geschreven door Ish Ait Hamou (Absolute aanrader :thumbup: )
'Alzheimer mon amour' geschreven door Cécile Huguenin
'Het geschenk' geschreven door Edith Eger

Wordt er hier nog gelezen?
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: Boekentopic - deel 2

Bericht door Qanuk00 »

@april Leuk dat je dit topic weer nieuw leven inblaast!

Het kost me steeds meer moeite om de aandacht erbij te houden, ook zie (of het door vermoeidheid komt of anders) ik steeds minder goed.

Sinds kort heb ik een e-reader waarbij ik diverse aanpassingen kan doen om het lezen weer nieuw leven in te blazen. Bedankt voor je suggesties!
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
Klick

Re: Boekentopic - deel 2

Bericht door Klick »

Qanuk00 schreef: 12 mar 2022, 21:52 @april Leuk dat je dit topic weer nieuw leven inblaast!

Het kost me steeds meer moeite om de aandacht erbij te houden, ook zie (of het door vermoeidheid komt of anders) ik steeds minder goed.

Sinds kort heb ik een e-reader waarbij ik diverse aanpassingen kan doen om het lezen weer nieuw leven in te blazen. Bedankt voor je suggesties!
tipje (als je dat nog niet hebt) zet al je apps enz (ook dit forum) op black
dan krijg je witte letters op een zwarte ondergrond, dat is een stuk prettiger aan je ogen.
en zet bij je telefoon het blauwe licht uit (is bij samsung een knopje ’filter blw licht’ onder je rolgordijn)
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: Boekentopic - deel 2

Bericht door Qanuk00 »

@Klick :ja: Hihi, die had ik al snel gevonden!!

Heb ondertussen mijn E-reader maar weer uit de la gehaald en opgeladen. Volgende week een paar dagen ziekenhuis (Lemtrada-kuur), dan is dit een welkome afleiding.
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Re: Boekentopic - deel 2

Bericht door Toeter »

Ik heb net de nieuwe van Thomas Olde Heuvelt uit: Orakel

Als je van spannende boeken houdt a la Stephen King, zijn zijn boeken zeker een aanrader!

Het is niet nodig voor dit boek, maar wel leuk als je zijn 1ste boek ook hebt gelezen: Hex

Er wordt nog een eindje vastgeknoopt ;) verder een compleet ander verhaal.
OlleRRMS2012

Re: Boekentopic - deel 2

Bericht door OlleRRMS2012 »

Goedemorgen!

Ik vind de historische romans van Annejet van der Zeil erg leuk! De meeste vind ik overzichtelijk qua schrijfstijl, taal en lay-out (oa Jagtlust en Fortuna’s kinderen). Ook het boek van Roxane van Iperen ‘t Hooge nest vond ik boeiend en prettig om te lezen.
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: Boekentopic - deel 2

Bericht door Qanuk00 »

Heerlijk om mezelf te verliezen in een boek, vooral de Scandinavische thrillers doen het bij mij goed. Hier een kleine greep uit mijn bibliotheek... :idea:

De Geheimzinnige Tuin - Sarah Jio

De Vliegeraar - Khaled Hosseini

Papillon - Henri Charriere

Millenium trilogie - Stieg Larsson

Da Vinci Code - Dan Brown
Inferno - Dan Brown

Kun je je slecht concentreren of is het zicht wat minder, dan kun je ook luisterboeken overwegen. Dit heb ik zelf met het boek Over het water van H M van den Brink geprobeerd, alleen kostte luisteren me meer moeite dan lezen. Uiteindelijk heb ik het boek zelf gekocht.
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
Antje

Re: Boekentopic - deel 2

Bericht door Antje »

Wordt er hier nog gelezen?

Nee, wel geschreven.

Heeft niemand hier ooit mijn boeken gelezen? Schande. ;) En ik ben landelijk nog wel zo bekend. Neem eens een kijkje op mijn website.

(binnenkort kom ik op TV)


www.antoinettekersten.nl
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp