Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Juich, jippie en hoeratopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
D-Cheryl

Re: Juich, jippie en hoeratopic

Bericht door D-Cheryl »

Dank je!! :klap:
Billy

Re: Juich, jippie en hoeratopic

Bericht door Billy »

Geniet er lekker van!
Jrs77

Re: Juich, jippie en hoeratopic

Bericht door Jrs77 »

D-Cheryl schreef: 27 okt 2020, 19:36 Fiets is binnen
Wat geweldig! Geniet ervan, en dat er nog vele mooie tochten mogen volgen!
Marina

Re: Juich, jippie en hoeratopic

Bericht door Marina »

Wat fijn dat je de fiets binnen hebt @D-Cheryl :goed: (ook al gaat de oude reclameleus "uh... heeft u hem ook in het groen?" voor jou niet op ;)). Nog veel plezier gewenst er van en van je teruggewonnen mobiliteit!
D-Cheryl

Re: Juich, jippie en hoeratopic

Bericht door D-Cheryl »

Erg hè! :ogen:

Hij werd geleverd zonder mandje (superonhandig!) dus afgelopen week bij de fietsenmaker geweest, en daarna wat rondgebeld hier. En blijkbaar is er één leverancier van de Van Raam fietsen in ons dorp, en die heeft me perfect geholpen vanochtend.

Heb nu een ruime mand achterop (Basel XL) waar gewoon mijn rugzak of een grote boodschappentas in past. Hij zit met tyerips vast, dus kan er ook zo weer af mocht dat nodig zijn. :goed:
Laatst gewijzigd door D-Cheryl op 31 okt 2020, 19:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Billy

Re: Juich, jippie en hoeratopic

Bericht door Billy »

Ik heb ook een grote krat achterop. Zit mijn hond meestal in of boodschappen of zoiets, erg handig!

Ik merkte alleen bij dit model dat ik iets lastiger bij de krat kan in zit positie. Dus ook iets bedacht voor voorop... Zal eens kijken of ik een foto kan vinden.
Billy

Re: Juich, jippie en hoeratopic

Bericht door Billy »

Ik kan er geen foto van vinden, zal ik morgen maken...

Afbeelding

Wel deze foto met Liza. Krukhouder zelf gemaakt voor nog geen €1. Ook heb ik een anti slip matje op de stoel, ik glijd daar vanaf.
Billy

Re: Juich, jippie en hoeratopic

Bericht door Billy »

Afbeelding

Afbeelding

Gewoon een fietsmandje van de HEMA. Maar ik heb daar wel een extra stang omdat ik de dikzakken versie heb
D-Cheryl

Re: Juich, jippie en hoeratopic

Bericht door D-Cheryl »

Wat handig bedacht Billy!
En ik wil ook een slipmatje!! Gebruik je daarvoor gewoon eentje uit de keukenla, zie ik dat goed?

Ik ben nu drie keer met de fiets eropuit geweest (zo fijn!) en ik merk dat hij wel heel erg gevoelig is voor alle hobbels in de weg. Ik schud en doe erop... Erg stabiel vind ik hem niet: is dat nog af te stellen?
Marina

Re: Juich, jippie en hoeratopic

Bericht door Marina »

Dat er geen mand bij zit vond ik ook onhandig inderdaad, maar m'n vriend had nog een kratje thuis staan en heeft deze met tie wraps vastgemaakt. Werkt prima. Maar fijn dat je zo'n mand van Van Raam zelf in je dorp op de kop hebt kunnen tikken @D-Cheryl :thumbup: .
Ja de fiets is wel gevoelig voor hobbels en je voelt het ook goed als er hoogteverschil zit in de weg. Soms, bij een wat hogere bobbel en als ik relatief hard fiets dan schiet ik weleens een beetje omhoog en kom dan even los van de stoel, dus bij bobbels fiets ik tegenwoordig wat langzamer. En bij een schuin aflopende weg zit je zelf ook schuin. In het begin vond ik dat lastig maar je went eraan (ik heb fietslessen gehad op de Easy Rider bij een ergotherapeute).

Creatieve oplossingen bedacht @Billy en het ziet er ook nog eens gezellig uit :) !
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp