Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Juich, jippie en hoeratopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Ik mocht mijn rijbewijs weer verlengen, dit keer voor 5 ipv 3 jaar!
Ik hoefde zelfs geen rijtest te doen of bij de neuroloog op bezoek.
:yes:
Klick

Bericht door Klick »

K heb zin in een mooie dag!
Het moet iig beter worden als gister.. maar dat is niet zo moeilijk :haha: want dat was een prutsdag.. de start is al beter.. blauwe lucht zonnetje yessss :D
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Zoooo genieten dit!! Strakblauwe lucht, 27 graden en een zacht briesje. In tegenstelling tot vele MS-ers kan ik hier prima tegen, en ik geniet er dan ook 100% van dat dat grauwe winterse laagje eindelijk weer verdwijnt. Lang leve het (Franse) voorjaar!! :D
Knillis

Bericht door Knillis »

Zóó zeg ik wil ook. Ben jaloers en niet zo'n klein beetje ook :cool::wauw::stil:

Geniet er lekker van!
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Merci! Heb wel aan je gedacht vandaag, ik weet dat jij het ook zo goed doet met dit weertype.... ;)
Klick

Bericht door Klick »

Het was hier dan wel niet zo warm maar ook ik heb heerlijk in het zonnetje gezeten aan het eind van de middag.. uit de wind en in de zon. Echt heeeeerlijk :D
Morgen zal vast ook een top dag worden..ze voorspellen +20 graden en zonnig weer. :cool: zo vrolijk van dit weer
Knillis

Bericht door Knillis »

Vandaag ga ik er ook helemaal van genieten. Lekker in de tuin!

:zon::joepie:
Klick

Bericht door Klick »

Gister heb ik genoten van het weer :feest:
En vandaag heb ik echt al veel gedaan.. fysiek vrij zware dingen.. ik ben echt blij :D wat de zon al niet kan doen :p:p:p:p
Draakje

Bericht door Draakje »

Mijn 1x in de week in de avond fysio sessie is omgegooid naar 2x per week aan huis in de morgen. Ik kan melden dat het zo veel beter gaat op die manier. Met aangepaste schoenen en rollator ben ik druk bezig meters te maken met lopen.

De woonkamer is 12 meter lang en heb net zonder problemen 6 keer op en neer gelopen. De kracht en balans zijn er, moet alleen flink werken aan de (val)angst die ik heb gekregen na mijn val met schouderbreuk eind vorig jaar. Maar het komt!! Ben gewoon trots op mezelf! :D
Klick

Bericht door Klick »

[QUOTE=Draakje;1080072]Mijn 1x in de week in de avond fysio sessie is omgegooid naar 2x per week aan huis in de morgen. Ik kan melden dat het zo veel beter gaat op die manier. Met aangepaste schoenen en rollator ben ik druk bezig meters te maken met lopen.

De woonkamer is 12 meter lang en heb net zonder problemen 6 keer op en neer gelopen. De kracht en balans zijn er, moet alleen flink werken aan de (val)angst die ik heb gekregen na mijn val met schouderbreuk eind vorig jaar. Maar het komt!! Ben gewoon trots op mezelf! :D[/QUOTE]

Goed bezig :goed:
Je mag ook trots zijn!!
Iedere dag een 'stapje' beter :cool:
De valangst zal slijten en vertrouwen zal groeien ;)
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp