Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Nieuw klaag, scheld en moppertopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Klick

Bericht door Klick »

precies hoe ik denk..
maar of het slim is? ik kan mezelf ook wegcijferen en slaap van mn lief belangrijker vinden...
Theewater

Bericht door Theewater »

Waardeloos is dat Fratema. Hopelijk is de pijn snel onder controle. En rust in je hoofd zou natuurlijk ook fijn zijn. Sterkte in ieder geval.
Theewater

Bericht door Theewater »

@ Jrs77.
Hoe gaat het nu met je? Maak je al progressie in het revalidatiecentrum?

Ik hoop van harte dat je de smak die je gemaakt hebt met een gebroken heup als gevolg snel te boven gaat komen. Kan me goed voorstellen dat je door zo'n gebeurtenis een mentale dreun krijgt en weer tijd nodig hebt om alles een plek te geven.

In ieder geval sterkte !!
Fratema

Vrijdag de 13e ;)

Bericht door Fratema »

Vrijdag de 13e ;)

Is er een plekje bij de revalidatiearts voor een paar goed gemikte prikken lidocaïne in mijn geteisterde hiel. Want dit is vreselijk, slaap weinig 's nachts vanwege de pijn.

Misschien nu een uurtje? (zal wel niet lukken vrees ik)
tracy

Weet iemand hoe het met Jrs77 is?

Bericht door tracy »

Weet iemand hoe het met Jrs77 is?

Heb hier al een tijdje niets van hem gehoord nadat berichtje van hem na zijn val.
Weet iemand hoe het met hem is?
Suzan

Bericht door Suzan »

Hij is na z'n laatste reactie hier toch nog wel [URL="https://www.msweb.nl/forum/member.php?u=25414"]ingelogd[/URL] geweest.
Misschien niets te melden? :weetniet:
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

Ik ben er nog ;) Maar verblijf helaas nog steeds in het revalidatiecentrum. Ik ben nu voor de 3de keer een zaterdag overdag thuis.

Het herstel gaat heel erg traag; lopen zit er in elk geval voorlopig nog niet in, en er is me verteld dat de kans ook bestaat dat het helemaal nooit meer gaat lukken :(

Of en wanneer ik naar huis kan (deels werken en deels poliklinisch revalideren) hangt af van de gemeente. De stoep bleek vandaag al netjes te zijn aangepast; de hoge drempel bij de voordeur is weggewerkt. Nu wachten op een besluit over een traplift; ze doen zo lastig alsof ze hem 'geven'; uiteindelijk betaal ik hem volledig terug en blijft hij eigendom van de gemeente :???::boos:

Ik heb nu al 6 weken geen inkomen, en wil, kan en moet snel aan het werk. Maar die ambtenaren....... :boos::boos:
tracy

Bericht door tracy »

Hé Jrs77, Jammer dat het niet naar wens gaat en wat naar wat je te horen heb gekregen. Ik hoop voor dat de aanpassingen snel wordt gerealiseerd en toch je leven weer op de rails krijgt.

Ik wens je veel succes, sterkte en geluk toe de komende tijd. Hoop dat alles voorspoedig gaat verlopen. Dat mag toch wel een keertje na al die tegenslagen.
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Jeetje @Jrs77, wat een tegenslagen. Ik hoop voor je dat het zich allemaal snel oplost en dat het lopen toch nog enigszins terug komt. Hou moed!
Tevy

Bericht door Tevy »

Ships, Jrs77, het zit je niet bepaald mee :boos:. Ik hoop heel erg voor je dat de gemeente gewoon even doorwerkt... of gewoon: werkt; dat zou al enorm schelen.
Succes, zet 'm op!
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp