Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Klaag-, scheld- en moppertopic (versie 'anders bekeken')

Alles omtrent voeding en supplementen
ducaatje

Bericht door ducaatje »

[QUOTE=marc123;832144]Tjee, Sun, wat laat je nu weer erg duidelijk zien waar het jou aan ontbreekt; behalve kennis ook het vermogen om dat te verbloemen!

Het is ronduit misdadig dat zo'n iemand hier adviseert over pilletjes en doseringen. Jij zou achter slot en grendel moeten verdwijnen.[/QUOTE]

Moderators, wanneer gaan jullie hier nu eindelijk iets aan doen?
Zie regelgeving van dit forum:


[B]Tijdens het registreren ben je akkoord gegaan met o.a. de volgende voorwaarde:
" Door met deze regels akkoord te gaan, garandeer je dat je geen berichten zult plaatsen die obsceen, grof, seksueel getint, haatdragend of dreigend zijn, of anderszins in strijd met de wet."[/B]
Sun

Bericht door Sun »

[QUOTE=marc123;832144]Tjee, Sun, wat laat je nu weer erg duidelijk zien waar het jou aan ontbreekt; behalve kennis ook het vermogen om dat te verbloemen!

Het is ronduit misdadig dat zo'n iemand hier adviseert over pilletjes en doseringen. Jij zou achter slot en grendel moeten verdwijnen.[/QUOTE]

Ik zal het nog maar eens herhalen:
LDN wordt enkel door artsen voorgeschreven.
Door onbekendheid met dit middel schrijven ze soms te hoge doseringen ineens voor.
Daar waarschuw ik tegen.
Het zou juist misdadig zijn als ik dat niet zou doen.
Met LDN kan je het beste in een lage dosering beginnen, en dit langzaam opbouwen tot het maximum.
marc123

Bericht door marc123 »

Sorry hoor, Sun, maar uit alles blijkt dat je geen academische opleiding hebt genoten. Dat hoeft ook niet hoor, maar oa daardoor weet je niet

eens wat je niet weet, en eigenlijk betwijfel ik sterk of je na de cursus 'gebarentaal voor doven en slechthorenden' nog wel iets hebt gedaan.

In ieder geval blijkt oa uit het feit dat je mij belachelijk probeert te maken, wel erg duidelijk dat je jouw tekortkomingen niet kent!
Jolande

Bericht door Jolande »

Ben juist blij met wat nuchtere oplettendheid hier.
Te veel leken die de weg kwijt zijn en zich arts wanen, dat is serieus eng mensen.

Dat gezeur richting moderators is zooo kinderachtig :moe:
Ren je in real life ook steeds naar je mama? Reageer dan eens inhoudelijk :cool:
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Wat een fijn topic is dit als je een aantal mensen op je negeerlijst zet! :D
Ekster

Bericht door Ekster »

Ja, domme Jolandakke zet ik er ook maar es op. Die gelooft elk woord dat Marc123 zegt:moe: .
peanuts

Bericht door peanuts »

[COLOR="Blue"]Jolande en Marc ,

jullie hebben gewoon een dikke knuf uit Su. nodig ;)

wat een felheid zeg ! ,die machteloosheid moet maskeren ,

Marc het getuigd niet van menselijkheid als je mensen aanvalt

niet doen joh,BLIJF VAN SUN AF ![/COLOR]
lotje

Bericht door lotje »

[QUOTE=aleida;832134]Ik begrijp dat de amsterdamse grachtengordel ( waar jij ongetwijfeld toe behoort)neerkijkt op Friesland en de elfstedentocht maar ik begrijp niet wat dit met ms te maken heeft.

Aleida[/QUOTE]

@Aleida,

Niet alle (echte) Amsterdammers over 1 kam scheren :huh: s.v.p!
loesepoes

Bericht door loesepoes »

Denk niet dat je je aangesproken hoeft te voelen.;)
De opmerkingen gelden voor mensen die zwaar gefrustreerd zijn.
Ik vraag me af hoe de verzorging (als ze komen) en mensen om hen heen op hen reageren. Ik zou er geen zin meer in hebben om maar nog 1 poot uit te

steken voor ze, laat staan op bezoek gaan
Zulke mensen deelden wij altijd in de groep, geen vaste mensen er heen
Wat zullen zij zich eenzaam moeten voelen en dus niets beter te doen dan zich doorlopend afzetten
Eigenlijk moeten we medelijden met ze hebben en verder gewoon gaan NEGEREN

Sorry, ik reageer nooit bij zoiets, maar ERGER ME DOOD
lotje

Bericht door lotje »

:hand:
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp