Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Vreemd gevoel linkerbeen

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
IreneEl

Vreemd gevoel linkerbeen

Bericht door IreneEl »

Hallo allemaal,


Het is toch een hele poos weer goed gegaan en de klachten waren vrijwel weg.

Nu heb ik sinds gisteren zo'n raar gevoel in mijn linkerbeen (van boven naar beneden). Het gevoel lijkt het meeste op koortsig (als je koorts hebt voelt een aanraking of bv water raar tintelig aan).

Verder steken, slapen en tintelen... herkent iemand dit? Want echt lekker lopen doet het niet moet ik zeggen..
Liselotje

Bericht door Liselotje »

Ik herken het. Zo begon mijn eerste schub..

Hou het even goed in de gaten, word het erger direct de neuro bellen.
M&MS

Bericht door M&MS »

Het is een gevoelsstoornis. Het kan een inleiding zijn vean een nieuwe schub, maar hoeft niet.

Het kan overgaan door jezelf wat rust te geven.

Wordt het erger of komen er klachten bij, dan zou ik de neuro bellen.
IreneEl

Bericht door IreneEl »

oke, ik hou het in de gaten en hoop dat het weer minder wordt...

trekt een beetje door tot zeg maar de middellijn van mijn onderlijf.. ook plassen kriebelt..

pfff... was ik net zo blij van klachten af te zijn!
Liselotje

Bericht door Liselotje »

Als dit nieuwe klachten zijn die je nooit eerder hebt gevoeld, zou ik gewoon even voor de zekerheid je neuro bellen.
IreneEl

Bericht door IreneEl »

liselotje, bleef het bij jou bij dat nare gevoel dan?

Trok dat vanzelf weer weg?
Liselotje

Bericht door Liselotje »

Bij mij trok het binnen 1 week door van kruin tot teen.

Na een predkuur is het weer helemaal weg gegaan.
marion.h69

Bericht door marion.h69 »

het kan snel wegtrekken, het kan ook langer duren. Maar ik zou als ik jou was ook de neuro of ms verpleegkundige bellen als het niet snel over gaat.

Laat je urine testen op blaasontsteking, dit kan allerlei ms klachten geven. (dit is het eerste wat ik altijd moet doen van de ms vpk) Als je blaasontsteking heb kan het goed zijn dat je na een paar dagen antibiotica weer opgeknapt bent.:)

Als je geen ontsteking hebt kan het duiden op een shub,

rustig aan doen... ennn succes!!
IreneEl

Bericht door IreneEl »

het probleem is, dat dit, als het aanhoud, al de zoveelste periode met klachten is.

vorig jaar heb ik een mri gehad, maar daar is niks uitgekomen.

de huisarts denkt nog steeds richting ms, maar het is niet aangetoont.

daarom kan ik dus ook niet iemand bellen ofzo, maar moet ik door de huisarts doorverwezen worden.
marion.h69

Bericht door marion.h69 »

Goh, vervelend voor je...
Maar als ik jou was zou ik toch je urine laten controleren.
Heb je al een second opinion gehad?
Hopelijk is het geen Ms, maar onzekerheid is altijd slopend.

sterkte!
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp