Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

We komen op televisie !

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
knutselsmurf

We komen op televisie !

Bericht door knutselsmurf »

[URL="https://www.youtube.com/watch?v=FX1ugtj ... tml5=False"]https://www.youtube.com/watch?v=FX1ugtj ... tml5=False[/URL]

... de meest gangbare theorie over MS is dat het een auto-immuunziekte is. Deze man vertelt er iets over. Misschien heeft de helft van de mensen het filmpje al ergens anders gezien.
Ik schrijf dit voor die andere helft.
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Hij vertelt op een goed begrijpelijke manier over de werking van het immuunsysteem. Niet alleen bij MS, maar ook een stukje algemeen. Ben nu wel benieuwd naar de andere 4 filmpjes van deze meneer in deze reeks. Binnenkort de rest ook maar eens kijken.
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Duidelijke uitleg inderdaad.
Wel bijzonder dat hij zegt dat bij MS 25% erfelijk bepaald is. Voor zover ik weet is zijn ze daar nog niet uit.

En hij zegt dat 1 % van de Nederlandse bevolking MS heeft, maar dat is 0,1 %.
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Lijkt me interessant, maar een filmpje van een uur is voor mij te lang.

Gaat het nog specifiek over MS en bij welke minuut? Dan schakel ik daar even in.
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Filmpje duurt geen uur hoor, het is een filmpje van ongeveer 14 minuten en reuma en MS worden als voorbeelden gebruikt, dus dat loopt wat door elkaar.
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Huh? Ik dacht echt dat er 58 minuten stond toen ik hem vanmiddag aanklikte.

14 minuten red ik wel. :)
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Ach, je was vast verblind door de zon ;)
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Ik zet m'n zonnebril wel weer op :cool:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp