Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

MS Hackathon - ideeën

Alles omtrent werk en uitkeringen
Floris

Bericht door Floris »

Van een aantal teams weet ik dat zij nog druk bezig zijn met hun 'hacks'. Wat de exacte status weet ik niet en zal ik voor je navragen.

De top 3 zal sowieso doorgaan aangezien zij veel middelen hebben ontvangen om door te gaan met ontwikkelen.

Ik ga voor je op zoek :)
MarcC

Bericht door MarcC »

De contactpersoon met de teams vanuit msweb is op vakantie. Daarna hopelijk meer nieuws.

Verstuurd vanaf mijn D6603 met Tapatalk
Theewater

Bericht door Theewater »

Iemand enig idee hoe het nu verder gaat met de ideeen van de MS Hackathon; het blijft naar mijn idee erg stil terwijl iedereen zo enthousiast was.
MarcC

Bericht door MarcC »

Dag Theewater,

Er wordt geprobeerd contact te krijgen met de teams, maar het blijft lastig. Misschien is men te druk bezig om naast het gewone werk hun idee verder uit te werken.

Bij nieuws of een update wordt dat uiteraard direct op het forum vermeld.

groetjes, Marc
Theewater

Bericht door Theewater »

Laten we hopen dat ze druk bezig zijn met het uitwerken van de plannen. Men is vol enthousiasme begonnen maar vrees dat het daarbij zal blijven. Zoals vaak zal dit mogelijk ook een stille dood sterven. Jammer weer.
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Het zal mij niet verbazen als de ideeën stil komen te liggen. Bij hackathons worden ideeën uitgewerkt en geprobeerd: sommige blijken een goed idee en worden ook na de hackathon verder uitgewerkt, sommige anderen worden niet verder ontwikkeld.

Ik begreep dat er in november een nieuwe hackathon komt, in een iets andere vorm. Leuk toch? Laat ze maar weer iets nieuws bedenken. Lekker creatief! :)
MarcC

Bericht door MarcC »

Van het winnende team van de MS-Hackathon hebben we bericht gekregen. Team Neurokeys is al ver met het ontwikkelen en testen van hun app. Heel binnenkort zal ik het bericht hierover op het forum zetten.

In november komen er ook allerlei teams bij elkaar om proberen oplossingen te bedenken voor een 3 tal problemen. Andere organisatie, andere insteek. Meer info op:
[url=http://www.msweb.nl/actueel/nieuws/nieu ... day-najaar]HackAMSterdam[/url]

groetjes, Marc
Theewater

Bericht door Theewater »

dank voor de terugkoppeling Marc
Karen - MSweb

Bericht door Karen - MSweb »

Hallo allemaal,
Met het winnende team (van de neuro-key app) en het team dat op de tweede plaats eindigde (eye-tracking) heb ik inmiddels contact gelegd. Over de stand van zaken bij beide teams zijn twee artikelen in de maak. Deze zullen op MSweb worden gepubliceerd zodra ze klaar zijn. Marc plaatst dan op het forum een berichtje.

Beide teams gaan voortvarend te werk, kan ik alvast verklappen. Aan de overige teams waarvan we contactgegevens hebben zullen we in de komende weken ook vragen hoe het met hen gaat. Ik hoop dat jullie nog even geduld hebben, we willen de teksten graag goed en duidelijk hebben voor we ze publiceren. Dat betekent bellen, mailen, corrigeren, weer mailen, etc.

Dank je Marc dat jij de vragen hier bijhoudt!
Karen - MSweb

MS HackDay

Bericht door Karen - MSweb »

MS HackDay

Voor de MS Hackday die op 19 en 20 november plaatsvindt hebben gesprekken plaatsgevonden met Team MSweb voor eventuele medewerking. Uiteindelijk is besloten dat betrokkenheid van MSweb niet nodig is.

Wij wensen de organisatie en alle betrokkene, misschien óók mensen die hier op MSweb te vinden zijn, veel succes!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp