Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

de rollator soap

Alles omtrent werk en uitkeringen
shanay03 † 11-09-2013

de rollator soap

Bericht door shanay03 † 11-09-2013 »

heb mijn mail maar even gecopieerd . ben dood moe van deze middag en kan nog steeds geen hele stukken lezen.

hoi allemaal hier deel 1 van de rollator soap !!

Ik heb zo'n 2,5 week geleden een afspraak met mijn ergotherapeut gemaakt bij de omring .

het door unive gecontracteerde bedrijf voor levering rollators .

wij er heen kregen een brute ontvangst en behandeling . maar oke wij hebben het leuk dus we gaan er voor !

na de volledig vergoede modellen uitgetest te hebben komen wij samen maar eigenlijk meer lia mijn ergo dame tot de coclusie dat deze niet werken voor mij .

dus de andere gepast en degene die mijn maat zou moeten zijn hebben ze even niet . nou ja kan gebeuren .

maar wel ingelicht over de prijzen 369 euro en ik krijg 93 euro terug van unive . en met de uitleg dat de rolce beter zou passen bij mij en mijn jeugdige uiterlijk a 549 euro staan wij buiten met de garantie dat wij worden gebeld als de troja 2g binnen is .

onze zuurpruim enig sinds beledigd dat ik niet voor de rolce ga ( dat snap ik dus even niet . wie wil er van zo'n zuurpruim een rollator van 549 euro)

ik door mijn m.s. clubje al flink wat wijzer schrijf meteen unive aan . waarom krijg ik alleen een rollator vergoed waar ik niets mee kan ?

de vraag is na 2 weken gisteren beantwoord met een voor mij (nog steeds) niet leesbare mail . dus de boel maar naar ergo lia doorgestuurd .

vandaag opnieuw naar de omring want mijn passende rollator zou er zijn . lia had unive nog even gebeld over die mail en was een stuk wijzer . namelijk als de winkel vind dat er voor mij geen geschikte rollator is binnen het pakket van unive dan moest ze even bellen dan krijg ik meer vergoed dan die 93 euro .

ons helemaal duidelijk u ook ? wij komen daar en passen de geschikte rollator . maar deze wat vriendelijkere dame bleek niet alle 4 de door unive vergoeden rollators in huis te hebben . en vond het raar dat wij daar naar vroegen.

ze wou niet gaan bellen en die andere rollator hebben ze niet en kunnen ze ook niet krijgen . want bij de omring hebben ze besloten dat je een volledig vergoede rollator neemt of de 93 euro .

ik wil geen dure ( anders nam ik wel die gave rolce ) maar een werkende rollator . maar nee hun geven iedereen of het nou nodig is of aangeschaft omdat die beter past bij de klant zijn jas de 93 euro /

nu kreeg de onvolprezen lia wel een telefoon nummer van een ander bedrijf die thuis komt met rollators en hopelijk wel zorgen dat ik de volledige vergoeding krijg of die de rollator heeft die unive vergoed zonder problemen maar die de omring niet wil laten zien .

dus donderdag gaat lia weer eens bellen . en komen ze nu thuis met de hele markt kraam .

ooit zal het goed komen
pokey

Bericht door pokey »

waarom kun je met sommige rollators niks??:???:

ik heb de topro olympos

idd vanwege mijn leeftijd wou ik niet zo'n metalen benidorm basterd ding, maar een vlot typje.
wel duur, maar gaat ook poos mee en dan is het me het wel waard.

vanwege mijnlengte ook deze gekozen.

irritant dat je zo ongeinteresserd geholpen wordt door zo'n doos:(
shanay03 † 11-09-2013

Bericht door shanay03 † 11-09-2013 »

ik kan met vele de drempels niet over en als ik erop zit kan ik niet overeind .

en harde banden dreunt in mijn lijf en draait moeilijk

ik wou nooit rollator maar nu is het echt nodig . geen keus dus .

maar wil gewoon dat hij het doet zoals het moet kunnen .
Blom

Bericht door Blom »

Ik hoop dat het niet een lange soap word. Kijk liever andere soaps, maar succes! Ik hoop dat het sneller dan ooit goed komt.
shanay03 † 11-09-2013

Bericht door shanay03 † 11-09-2013 »

hij duurt pas 3 weken :o
pokey

Bericht door pokey »

die ik heb heeft extra grote banden voor en achter en is wat breder dan normaal.
eigenlijk bedoelt voor de wat vollere mens , zeg maar. ik met 1.85 m en 70 kilo voldoe niet aan de doelgroep, maar met de smallere, schopte ik tegen de wielen aan.

ik loop als een eend nl zwaai mn benen naar buiten omdat ik niet vanuit de heup/knie en enkel kan heffen.

die grotere banden zorgen ervoor dat je de oneffenheden niet zo erg voelt, meer comfort dus.

het zitten en opstaan vindt ik ook tricky, mar oefening baart kunst.

[url]http://www.trionic.biz/pages.php?curren ... Dgod4HhR4w[/url]
dit is een nog stoerder alternatief.


[url]http://www.loophulpmiddelenstore.nl/rol ... chtgewicht[/url]
en dit is mijn model. let vooral op de banden
shanay03 † 11-09-2013

Bericht door shanay03 † 11-09-2013 »

ik heb het voor elkaar !!

donderdag komt er een bedrijf hier thuis samen met mijn ergo .

en ik hoef rollator niet te betalen !!!:eek: :eek: :D

eerst zei dat bedrijf dat ze alleen midden in mijn slaap konden komen en dan kan mijn ergo ook niet . 14 februari

maar vandaag is er weer contact geweest en jawel ze komen donderdag half 4 !!

en vrijdag krijg ik evo dus komt allemaal goed uit !!

de aanhouder wint ! al moet ik toe geven ik heb een ster van een ergo ! die had dit nog mooit zo bekeken maar is er toch voor gegaan !
Blom

Bericht door Blom »

Gefeliciteerd :hand: :goed: Wat fijn voor je, goed geregeld.
SannieBannie

Bericht door SannieBannie »

Wat goed :goed: gefeliciteerd :bloem:
sabine-vl

Bericht door sabine-vl »

gefeliciteerd dat het nu geregeld is, veel succes
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp