Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

de juiste voeding en je geneest !

Alles omtrent voeding en supplementen
Sun

Bericht door Sun »

[QUOTE=Marjan.;829617]Voor geintesresseerden in suiker- en glutenvrij eten:
[url]http://www.eetgoedvoeljegoed.com/[/url]

Ik heb een boekje besteld van haar Voedingstherapie receptenboek, eenvoudige en heerlijke recepten.[/QUOTE]

Ik eet zelf ook glutenvrij en probeer zoveel mogelijk suikervrij te eten.
Betreft dat recept in jouw link over kokos/notensaus: daar zit sojasaus in verwerkt en dat is niet goed voor ons. Waarom dat zo is kan ik uitleggen, maar dat ga ik niet doen.
Het waarom daarvan is bekend... ;)
Marjan.

Bericht door Marjan. »

[QUOTE=Sun;829744]Ik eet zelf ook glutenvrij en probeer zoveel mogelijk suikervrij te eten.
Betreft dat recept in jouw link over kokos/notensaus: daar zit sojasaus in verwerkt en dat is niet goed voor ons. Waarom dat zo is kan ik uitleggen, maar dat ga ik niet doen.
Het waarom daarvan is bekend... ;)[/QUOTE]

Klopt, soja eet ik ook niet dus die recepten zal ik niet gebruiken. :)
Jolande

Bericht door Jolande »

[QUOTE=Marjan.;829748]Klopt, soja eet ik ook niet dus die recepten zal ik niet gebruiken. :)[/QUOTE]
Oppassen met die marjan dus :huh:
Jerry®

Bericht door Jerry® »

[QUOTE=Jolande;829777]Oppassen met die marjan dus :huh:[/QUOTE]

Pas jij maar eens op jezelf
peanuts

Bericht door peanuts »

[COLOR="Blue"] Marjan

laat maar l#llen

soja is slecht voor je VDR
en peulvruchten en melk zijn volgens Wahls not done [/COLOR]
Jolande

Bericht door Jolande »

Hi

Er is inderdaad een zweefkamp en een aantal die een strategie bepaalt op ten minste wat breed ondersteunde research.

Check:
Vitamine B12
Vitamine D25oh
CCSVI
Pers. voeding intolleranties

Therapie:
Vitamine B12
Vitamine D3
CCSVI angioplastiek
Long term antibiotics (CPn)
LDN (endorfine boost kan verlichting geven, watch out for ldn topic profeten)

Voeding:
1. probiotica
2. Glutenvrij
3. Zuivelvrij
4. Intensive nutrition (wahls)

succes met de bomen en het bos :cool:
joge

Bericht door joge »

Bijna niks aan toe te voegen. Behalve statines. Die schijnen ook nieuwe leasies te voorkomen. Maar kunnen ook vervelende bijwerkingen hebben.

Maar ja, wat moet je uit dit a la carte menu kiezen.. alles? Lijkt me veel. Wat wel, wat niet? Succes! Smaken verschillen!
Jolande

Bericht door Jolande »

Ok nog niet helder genoeg....

Laat je checken (zie eerdere post)
Consulteer daarvoor/daarna een goede (orthomoleculair) ARTS voor de te nemen acties :cool:
greta † 2017

Bericht door greta † 2017 »

[QUOTE=Jolande;832841]Hi

Er is inderdaad een zweefkamp en een aantal die een strategie bepaalt op ten minste wat breed ondersteunde research.

cool:[/QUOTE]

Je bedoelt ws:
Er is een groep die enthousiast wordt van persoonlijke ervaringen en kleine onderzoeken met postiief resultaat en er is een groep die wacht met enthousiasme tot grote gecontroleerde onderzoeken bewijs leveren.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp