Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Hoe koud heeft jouw scoot het nu?

Alles omtrent werk en uitkeringen
Knillis

Bericht door Knillis »

Ik heb het beduidend kouder dan mijn scoot. Moest vanmorgen naar fysio en dat is gemakkelijker met de scoot dan met de auto.

Rijden deed hij prima, niks aan de hand, maar ik vond het ondanks dat ik flink ingepakt was gruwelijk koud. Kom stijf als een plank bij de fysio aan.

Nee, voor de lol ga je nu geen stukje rijden, eigenlijk liever helemaal niet, maar ja soms moet je wel.

Sterkte allemaal
shandy49

Bericht door shandy49 »

Of de scoot het nu koud heeft of niet.
Hij moet mij over 5 minuten naar de fisio brengen.

Op de terugweg ook nog langs de Aldi voor de boodschapjes.
Als hij terug is krijgt hij weer nieuw voer :D

Brrr
Piet
MetYumi

Bericht door MetYumi »

:haha:
Ruitje † 17-03-2019

Bericht door Ruitje † 17-03-2019 »

Mijn scoot staat deze weken rustig winterslaap te houden in mijn schuur (aan de lader natuurlijk).

Het is te koud voor mij. Mijn voeten zijn al bijna niet warm te krijgen in huis, laat staan met deze kou op een scoot.

Ik heb gelukkig nog een auto en vanmorgen ben ik daarmee naar fysio gegaan. En dan de voetverwarming voluit natuurlijk. Dat is het voordeel van de auto, die heerlijke voetverwarming.

Het rijden ging prima. De belangrijkste wegen waren redelijk schoon. Gewoon rustig rijden.
RobertSerafim

@iedereen

Bericht door RobertSerafim »

@iedereen

Een vraagje: Kan ik de scootmobiel wel aldoor aan de lader laten. kan dit geen kwaad.

bv. dat hij in de brand ofzo vliegt.

ben een schijterd wat stroom betreft.
joge

Bericht door joge »

ja, is juist goed. Als ie vol is, krijgt ie, bij een goede lader, een druppel-lading. Blijft ie lekker op pijl en loopt niet langzaam leeg.

Mag ik je even bang maken?

Bij het opladen van loodaccu's ontstaat waterstofgas. Vonken en open vuur zijn dan gevaarlijk. Zorg dus wel voor een goede ventilatie tijdens het opladen. (NB, dit geldt niet voor de zogenaamde gel-accu's, daarbij komt het gas niet vrij).

Slaap lekker!
poppeke

Bericht door poppeke »

Wat ik wel merk aan mijn scoot dat ie nu binnen no time leeg is!!!

maar t is buiten zo koud dat ik ook binnen no time naar binnen wil:p
RobertSerafim

@ joge

Bericht door RobertSerafim »

@ joge

Thnx, voor je uitleg
Janine_D

Bericht door Janine_D »

Ik heb werkelijk geen idee hoe het met de scoot is. Met een aanval van aangezichtspijn, probeer ik de kou buiten zoveel mogelijk te vermijden en kom niet verder dan mijn achtertuin waar gelukkig wel de zon volop schijnt. Daar voelt het boven nul. De scoot moet zich ondertussen vermaken in zijn scootsafe!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp