Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Hoe koud heeft jouw scoot het nu?

Alles omtrent werk en uitkeringen
4kleintjes

Bericht door 4kleintjes »

de mijne staat lekker binnen in huis op de plavuizen:)
Floor 1953

Bericht door Floor 1953 »

[QUOTE]Tussen haakjes: Wat is een ELRO eigenlijk?[/QUOTE]

[B]electrische rolstoel[/B]
Cæsar

Bericht door Cæsar »

[IMG]http://images.retecool.com/uploads/reet ... 37x253.jpg[/IMG]

“Lach maar, ik heb stoelverwarming!;) ”
june

Bericht door june »

Ik weet eigenlijk niet of je iets moet doen aan de scoot als het zo koud is. En ik denk dat bijna niemand dit precies weet. Hij staat aan de lader en verder doe ik er niets aan. Ik weet niet wat ik er precies aan moet doen.


Als het dan weer warmer wordt Shanay komt dat verlies van 60% dan weer terug? Kun je dat ook eens vragen aan de reparateur? En misschien komen er nu een soort afdekdekens voor de scoot op de markt die je er overheen moet doen bij deze kou? Die moeten dan wel goed vastgezet kunnen worden anders worden ze zo van de scoot afgestolen. Een gat in de markt?
Billy

Bericht door Billy »

Ik heb mijn scoot van het UWV, en heb ze doorgegeven dat ik per 1-1-2012 gestopt ben. Alleen hoor ik daar niets van :???:.

De mijne staat gewoon buiten in de -19 graden. Gebruik hem nu dus ook niet meer. Staat dat als je hem langer dan 2 weken niet gebruikt hij altijd aan de oplader moet en 1 uur er afhalen.

Ik ga denk ik het bedrijf bellen van de week. Dit ik vind ik zonde van een goede scoot :nerveus:.
Snowym

Bericht door Snowym »

Je moet hem wel zo veel mogelijk aan de oplader houden en zorgen dat ie niet leeg komt te staan, want dan gaan de accu's kapot.

Als het koud is is het beter om hem binnen te zetten, maar als dit niet anders kan dan in ieder geval aan de lader.
klooriaantje

Continu zomer of winter na elke rit terug onder stroom

Bericht door klooriaantje »

Continu zomer of winter na elke rit terug onder stroom

Hier gaat de Scoot na elke rit groot of klein steeds terug aan de oplader.

Vooral in de zomer als ik dan bijvb. smorgens een rit van 25 a 30 k.m. heb gemaakt.

Dan wil het wel is "vaak" gebeuren dat ik smiddags of savonds nog is zo'n stuk ga rijden en dan moet er wel genoeg stroom in zitten.

En daarbij zo blijft mijn snelheid ook scherp 18 k.m. p/u.
shanay03 † 11-09-2013

Bericht door shanay03 † 11-09-2013 »

die 60% verlies komen terug . ideale temp scoot is boven de 18gr .

ik heb gisteren voor het eerst gereden na de nieuwe accu en de rest .

hij rijd als een tierelier .

maar of ik afstand kan maken geen idee .

ga dinsdag maar met het bussie op visite .
Nette

Bericht door Nette »

[B][COLOR=DarkOrange]Ik heb m in de gang staan.

Maar heb ook vaak het licht aan op de laatste ronde als ik de hond uitlaat.

Hij rijdt langzamer en kan nu rond de 20 km ver terwijl ik in de zomer de 55 wel haal.
[/COLOR][/B]
joge

Bericht door joge »

M'n monteur legde het zo uit: in de accu vindt een chemische reactie plaats. Die is afhankelijk van o.a. de temperatuur. Bij lage temperaturen verloopt het proces langzaam. Wanneer de temperatuur hoger is, gaat het weer sneller.

Advies: liefst vorstvrij stallen, of de kou beperken (door af te dekken) en opgeladen houden!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp