Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

wiet

Alles omtrent voeding en supplementen
loesepoes

wiet

Bericht door loesepoes »

nu reportage (13.50u) National Geographic, Arts over wiet bij pijn

De arts had een voorbeeld van een oorlogsveteraan die in zijn hoofd geschoten was en overleefde, maar in een hel
Hij kreeg med. tegen epileptische aanvallen.
Hij ging daarnaast hasj roken en kwam erachter dat de lichamelijke en geestelijke pijnen een heel eind werden vermindert, relaxter was en het leven beter aankon

In veel staten in Amerika, wordt het nu voor medicinaal gebruik gedoogd , in andere staten nog niet
MiSsty

Bericht door MiSsty »

Heb de reportage jammer genoeg gemist. Misschien wel op programma gemist terug te zien. Kom net terug van een zalige wandeling door de sneeuw met inderdaad een slokje wiet!:zon: Ging super.
loesepoes

Bericht door loesepoes »

Ben je er pas mee begonnen Missty en bevalt de wietthee je?
MiSsty

Bericht door MiSsty »

Nee, ben er zo'n jaar of vijf geleden mee begonnen. Maar ik drink het niet iedere dag, hoor. Alleen af en toe als ik verkrampte benen heb.
amazone

wiet

Bericht door amazone »

wiet

Hallo Ik ben benieuwd of wiet me kan helpen, maar heb het slechts 1 keer gebruikt- erg lang geleden
Bv tegen depressieve buien of slapende voeten?
Ik woon in Frankijk en denk niet dat het ier gebruikelijk is...
Ik hoop dat er iemand reageert
loesepoes

Bericht door loesepoes »

Je zou kunnen navragen hoe de regels betreft wiet (thee, is anders dan roken, andere werking)zijn voor medicinaal gebruik

Ja en als het mag, hoe wil je aan wiet komen, hoe is de verkoop?
Ben bang niet zoals hier

Maar misschien een vluchtweg, je kan ook koekjes maken, schijnt ook goed te werken, die zou je kunnen laten maken door iemand die hier woont
Candy † 2-12-2016

Bericht door Candy † 2-12-2016 »

Amazone,

Zover ik weet versterkt wiet de gemoedszin van het ogenblik. Ik zou je dus geen wiet aanraden bij depressieve buien.
loesepoes

Bericht door loesepoes »

Het kan gemoedstoestand verergeren, maar dat zal meer voorkomen als je het rookt.

In 1989 heb ik 1x gerookt, nooit meer gedaan, mijn vader stierf en idd
het eindigde met lachen en huilen. Vond het verschrikkelijk, maar met thee heb ik die ervaring helemaal niet
amazone

wiet

Bericht door amazone »

wiet

Bedankt voor jullie reacties. Ik zou zo wie zo thee of taart willen gebruiken, roken wil ik niet
Ja, ga het eens aan mijn neuroloog vragen, ik denk dat het taboe is Ik vond een frans ms forum maar het is sinds 2010 gesloten! Andere geluiden zijn hier niet gewenst denk ik...:(
Cocoontje † 29-06-2012

Bericht door Cocoontje † 29-06-2012 »

[QUOTE=amazone;829887]
Bv tegen depressieve buien of slapende voeten?
[/QUOTE]

Medicinale cannabis kan helpen tegen pijn en spasmen maar ik zou het zeker niet aanraden bij depressieve buien of slapende voeten...
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp