Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Lunch op Kijkduin

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
jasper

Bericht door jasper »

Hoi San,

Ik weet daar ff niks anders..

Ben daar gewoon niet bekend.

Groetjes,
Jasper
san70

Bericht door san70 »

Nieuwe locatie gevonden (en Klein Seinpost is inderdaad gesloten en zelfs helemaal leeg.
Het wordt:

Atlantic Beach
Deltaplein 200
2554EJ Den Haag

Hotel met mooi ruim terras en goed invalidentoilet.
Ligt rechts van de boulevard.


San
Sara

Bericht door Sara »

Ook een prima plek! In dat hotel hebben m'n broer en schoonzus hun trouwdiner gegeven. Goeie herinneringen :D

Ik kom trouwens graag!
jasper

Bericht door jasper »

ik vind het ook leuk om te komen.

Hoe zit het met het parkeertarief voor mijn rolstoel bus met gehandicapte kaart. Amsterdam is gratis maar de vraag is hoe denk Den Haag hierover?
mispeltje*

Bericht door mispeltje* »

In den haag kan je alleen gratis parkeren met gpk op gpp.
Maar in kijkduin is parkeren sowieso gratis als je een plekje vindt!
san70

Bericht door san70 »

Omdat het erg warm is, donderdag waarschijnlijk ook, en ik vast niet de enige ben die daar last van heeft, heb ik het restaurant gevraagd of we ook binnen kunnen zitten bij de airco, en dat kan!

San
Sara

Bericht door Sara »

Meiden, mannen,

super-onhandig, maar ik ga tóch afzeggen. Een etentje met heel goeie ouwe vrienden lukt alleen in deze week, bleek gisteravond.

Gecombineerd met wat verplichtingen (vrijwilligerswerk, leesclub) lukt 't me niet om donderdag naar de lunch te komen.

Jammer! Veel plezier voor jullie.
wanda77

Twijfels over komende donderdag Kijkduin

Bericht door wanda77 »

Twijfels over komende donderdag Kijkduin

Het zou me juist zo leuk lijken om donderdag naar Kijkduin te komen. Alleen momenteel heb ik een heel vervelende hoofdpijn en dat kan ik op dit moment juist niet gebruiken. Het kan zijn dat ik morgen wel kom maar t helaas wat korter ga maken.

Op dit moment ga ik ervan uit dat ik er gewoon ben. Tot morgen!
san70

Bericht door san70 »

Ik hoop dat je je snel beter voelt Wanda, tot morgen!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Mira

Bericht door Mira »

Is toch erg ver voor mij, anderhalf uur rijden 😑
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp