Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Overmatig zweten oorzaak ?

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Dannifan

Bericht door Dannifan »

De een na de ander valt af hier, wat is er aan de hand???
Liselotje

Bericht door Liselotje »

Nu aantal weken gestopt en dat transpireren is helemaal weg.
Dango

Bericht door Dango »

[QUOTE=Dannifan;1092110]De een na de ander valt af hier, wat is er aan de hand???[/QUOTE]
hoe bedoel je?

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk
Dannifan

Bericht door Dannifan »

[B]Er staat dat ze is overleden?[/B] dat bedoel ik.
Dango

Bericht door Dango »

wat vreselijk zeg !!
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Hier is een apart [URL="https://www.msweb.nl/forum/showthread.php?t=38739"]topic[/URL] over geplaatst.

Het is overigens niet nodig om steeds het eerder geplaatste bericht te quoten.
Dango

Bericht door Dango »

Leeuwtje-nl,

bedankt voor de topic link.
vreselijk bericht.

Het quoten van hele verhalen in een reactie vind ik ook onnodig.

Nu zit je met een paar mensen in een draadje dus vraag je om een antwoord , en aan wie en waarom vraag je dat ? dus daarom heb ik een regel uit een bericht met deze functie gebruikt.

Iedereen die meeleest weet nu tegen wie ik het heb en waarom ik deze vraag stel......ik heb dus de functie van een quote gebruikt.



Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Een regel uit een bericht quoten is natuurlijk helemaal prima, of iets aanhalen wat een paar berichten terug is geplaatst. Maar als het voorgaande bericht maar 1 regel is en er geen reacties tussen staan, is dit niet wenselijk. Het forum wordt dan erg onoverzichtelijk met allemaal herhalingen.
Dango

Bericht door Dango »

prima

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp