Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Aircooler?

Alles omtrent werk en uitkeringen
Debje

Aircooler?

Bericht door Debje »

Ik zou het heerlijk vinden om de temperatuur in mijn slaapkamer op het zuidwesten (hele dag zon op het raam) iets aangenamer te krijgen op de warme dagen. Heb al wel een verduisterend rolgordijn en ventilator maar dit helpt niet voldoende :hmmm:

Een airco is te veel gedoe met een slang en een vaste unit is geen optie.

Wie van jullie heeft ervaring met een goede aircooler? En welke, wil hem graag gaan bestellen voor volgende week met weer hoge temperaturen :bang:
Marlies0

Bericht door Marlies0 »

Ik heb een aircooler, en het werkt prima.:D
Wat veel scheelt is er water in doen wat je eerst gekoeld hebt in de ijskast.
Hier staat altijd een fles in de ijskast om bij te vullen.

Airco heb ik de deur uitgedaan vanwege het gedoe met slang naar buiten waar ook weer warmte langs naar binnen kwam.enz
Debje

Bericht door Debje »

Hoi MarliesO, wat goed te horen dat jouw aircooler goed bevalt :-D
Wat is het merk en uitvoering? Alvast bedankt!
Billy

Bericht door Billy »

Ik begreep dat een aircooler een groot nadeel heeft; wordt nog vochtiger in huis. Iets wat ik helemaal een drama vind...
Marlies0

Bericht door Marlies0 »

Je kunt op mijn aircooler bevochtigen aan of uit zetten.
Staat bij mij dus uit.
Het enige wat gebeurt is dat de lucht langs koud water geblazen wordt en dat hij daardoor wat frisser is dan met alleen een ventilator.
Billy

Bericht door Billy »

Dat klinkt inderdaad al beter :)
Marlies0

Bericht door Marlies0 »

Ik heb hem nu aan en het is heerlijk koel in de kamer.

Bij heter weer zet ik er een eindje vandaan nog een gewone ventilator bij die de koelere lucht weer verder de kamer in blaast.

Dit omdat onze aircooler voor een ruimte van 25 m2 geschikt is en onze is kamer groter.

Werkt perfect.:D
Debje

Bericht door Debje »

Klinkt goed MarliesO!!

Welk merk en type aircooler heb je? Ik kan dan kijken of ik deze nog aan kan schaffen voor de enorme hitte losbarst ;-)
san70

Bericht door san70 »

Ik heb ook net een aircooler gekocht. Niet verwachten dat het evenveel doet als een airconditioner maar het verkoelt wel. Ik kan nog niet zeggen hoe het gaat werken als het extreem heet is, maar het is nu 24 graden bij mij, en ik heb een grote woonkamer (11x3). Bij een kleinere kamer zal je sneller resultaten hebben.

Ik heb de Domo Do151A. Ik was wel een beetje bang voor te veel herrie, en hij maakt echt wel geluid, maar minder dan ik dacht.
Succes!

San
Marlies0

Bericht door Marlies0 »

Wij hebben de eurom Air cooler. gekocht bij karwei maar is op meerdere plaatsen te koop.
Zoonlief was net op de koffie en vond het hier heerlijk koel in huis.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp