Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Gêne

Alles omtrent werk en uitkeringen
loesepoes

Bericht door loesepoes »

Weet je Marjo, probeer die gêne te laten varen. Mensen hebben altijd wat te zeggen
En als je in een rolstoel zit kijken ze of langs je of over je heen:moe:

Ik probeer juist op subtiele wijze hun te benaderen, de ene x gaat het goed en de andere x niet

Sommige weten ook niets te zeggen. Maar het komt ook voor bij kanker zo bemerkte mijn zwager, zelfs bij familie, die hem mijden
Marjo

Bericht door Marjo »

daar heb je gelijk in loesepoes. Als ik anderen zie die bv moeilijk lopen of in een rolstoel zitten vind ik dat helemaal niet erg, ben ik blij voor die mensen dat er hulpmiddelen zijn, ik heb dus een soort van dubbele moraal,wat ik voor anderen goed vind moet ik oook op mezelf toepassen.

Wat de taxipas betreft heb ik sinds een paar weken een trucje wat goed werkt, op vrijdag bel ik voor de ritten van de week erop,dan heb ik afspraken staan en die kom ik altijd na en ik sta dus braaf klaar als de taxi komt en het word daardoor iets makkelijker,

groet, Marjo
shanay03 † 11-09-2013

Bericht door shanay03 † 11-09-2013 »

ik ben vanaf het begin blij geweest met mijn hulpmiddelen.

had al jaren zoveel klachten dat mijn wereld erg beperkt bleef .

nu heb ik ook brace zegt mijn reva arts tegen mijn fysio . die wil ze niet :eek:

en nu taxi andere vervoerder heeft gebruik ik hem graag . ze zijn optijd !!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp