Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

MS collecte

Alles omtrent werk en uitkeringen
D-Cheryl

MS collecte

Bericht door D-Cheryl »

Zijn er hier meer mensen die zich hebben opgegeven om mee te lopen voor de MS collecte en nog niks gehoord hebben?

Ik zou gebeld moeten worden door de coördinator in mijn dorp maar heb niks gehoord. Dat is toch raar? :???:
Tevy

Bericht door Tevy »

De coördinator heeft zo'n week of 3 geleden contact opgenomen en afgelopen week heb ik de pin(!)bus opgehaald. Ik ga hem vanmiddag even uitproberen. :)
Bel anders met de coördinator of met MSfonds mocht je de gegevens niet hebben. Dan kan je vast nog aan de slag.
Succes!
mari

Bericht door mari »

Ik heb de bus vanmiddag op gehaald.

Ik denk dat het niet klopt. Morgen is de start al.

Pin bus, hoe gaaf! Randstad Tevy?

Ik heb de ouderwetse ;);)
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Ik heb een aantal weken geleden al wat gehoord en afgelopen donderdag zijn de bussen bij mij gebracht. Ik denk inderdaad dat er iets niet goed is gegaan, D-Cheryl.

Ik heb een pinbus en 2 gewone bussen gekregen. Ben heel benieuwd hoe het gaat lopen met die pinbussen! Ik heb al vaak de vraag gehad waarom ze niet kunnen pinnen. Ben benieuwd of ze het dan ook daadwerkelijk gaan doen nu.

Succes aan allen die gaan lopen. Ik begin vanmiddag.
Tevy

Bericht door Tevy »

Heb je nog wat kunnen regelen, D-Cheryl?

[QUOTE] Randstad Tevy?[/QUOTE]

Nee mari, heel ergens anders. Een vriendin (ook van heel ergens anders :cool:) heeft ook een pinbus.

[QUOTE]Ben benieuwd of ze het dan ook daadwerkelijk gaan doen nu.[/QUOTE]

Ja, dat vraag ik me ook af.

Succes mensen!
Klick

Bericht door Klick »

collecte aan de deur geweest :D
ik heb haar vriendelijk bedankt 👍👍👍👍
met brede glimlach mijn gift in de ouderwetse bus gedaan
iedere euro kan net die ene zijn :ogen:

iedereen die langs de deuren gaat DANK :D
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Nee, ben er niet meer achteraan gegaan, heb andere dingen waar ik druk mee ben. Komt eigenlijk wel uit dat ze me vergeten zijn...

Maar ik ga er nog wel even een mailtje op wagen, ik heb hier in het dorp nog nooit over de MS collecte gehoord, hoewel er wel een coördinator schijnt te zijn. Ben wel erg benieuwd wie dat is dan...
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

Er is bij mij helaas niemand aan de deur geweest. Andere jaren ook niet trouwens, terwijl mijn woonplaat wel op de kaart staat waar de collecte wordt gehouden. Ik ga maar online wat in de bus doen ;)
Tevy

Bericht door Tevy »

Goed zo, Jrs77 :).
Er schijnen heel veel collectanten te zijn (in heel NL) en dan komen ze net niet bij jou. Ik heb het wel eens gehad, dat ik niet al mijn adressen gedaan kon krijgen. Wegens te weinig energie.
Gelukkig bestaat er dan nog zoiets als de online collectebus.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp