Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

(Borst) Kanker en MS (gevolgen) van behandeling lijf en geest

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Suzan

Bericht door Suzan »

Hoi Luca,

Sterkte vandaag. Ik hoop dat de operatie voorspoedig verloopt en dat je snel zult herstellen.

Het leven heeft de afgelopen tijd stil gestaan, ik hoop voor je dat je dan straks weer heel voorzichtig "verder" kunt gaan met je leven.
Want je bent er nu wel lang genoeg druk mee geweest. ;)

Maar eerst de operatie. En dan zie je wel weer. :knuffel:
josfromglos

Bericht door josfromglos »

Sterkte Luca!....hoezo is 'alles' relatief..
Nette

Bericht door Nette »

:bloem::knuffel:
Knillis

Bericht door Knillis »

Heel veel kracht en sterkte toegewenst. Duimen nu maar dat je na de operatie weer langzaam maar zeker kunt opkrabbelen.

:knuffel:
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Ik hoop dat alles goed gegaan is Luca.
Wens je een goed herstel. :knuffel:
Luca76

Bericht door Luca76 »

Hi :o.. wederom veel te lang geleden, misschien omdat ik na de operatie nog geen goed nieuws te vertellen heb...

5 dagen na de operatie een heerlijke en prachtige pauze gehad door een vakantie in Schotland.

Om daarna er weer vol tegen aan te moeten. Ondanks de operatie heeft de kanker toch een weg gevonden naar oa sleutelbeen lymfe.
En er stonden sowieso al 16 bestralingen gepland.

Dus na 16 postoperatieve bestralingen nog 8 boostbestralingen.
Nu is het afwachten of dit wel het gewenste effect heeft en die kl#te kanker weg is..

Liefdevolle groet,
Billy

Bericht door Billy »

Ik weet niet goed wat te zeggen, behalve wat gevloek...

Dikke knuffel voor jou!
Luca76

Bericht door Luca76 »

Dank je wel lieve Billy
Suzan

Bericht door Suzan »

Hoi Luca,

Dit is echt niet tof. :nee:

Ik hoop dat het allemaal nog "een beetje te doen" is en je toch een waardevolle tijd hebt gehad gedurende de behandelingen.
En ik hoop met je mee dat je binnenkort wat positiever nieuws krijgt...
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Zijn alle bestralingen nu achter de rug? Ik wens je heel veel sterkte met wachten op de uitslagen!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp