Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Aanvallen draaiduizeligheid...BPPD ?

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Billy

Bericht door Billy »

Nou wij schrokken ons rot omdat de neuroloog begon te bellen met 2 telefoons tegelijk, boos eiste dat er direct plaats werd gemaakt in de MRI en op de afdeling. Hij wilde niet zeggen waarom ;). Heb denk ik record snelle diagnose, overgeven in de kamer van de neuroloog geef ik als tip :haha:.

Dus als je twijfelt of het toch niet de MS is, afspraak maken bij de neuroloog.

Voor mijn huisarts was dit ook niet duidelijk, zij dacht virusinfectie op evenwichtsorgaan. Heeft ze haar excuses voor aangeboden, maar vond ik niet nodig. Je stuurt niet meteen iemand naar de neuroloog met de klachten die ik had.
Artemis-

Bericht door Artemis- »

Jeetje, wat een toestand destijds Billy...
Gelukkig weet je nu beter ;)

Ik heb vanaf afgelopen zaterdag geen nieuwe aanval meer gehad, mag voor mij nu ook helemaal wegblijven.
Ga deze kwestie voorlopig maar parkeren.

Moet namelijk volgende week voor onderzoek naar de mamapoli vanwege een blijvende beurse plek in mijn linkerborst.
Dat eerst maar ondergaan dus...:huh:
Klick

Bericht door Klick »

2 huisartsen dachten bij mij aan bddp.. het is bijna nooit iets anders.. de 3e huisarts waar ik na 9 wk oefeningen kwam stuurde me door naar de neuro binnen 1 wk diagnose MS..
Billy

Bericht door Billy »

Gelukkig, hoop ook dat ze voor je weg blijven. Succes volgende week.

Klick voor jou dus ook ineens snel gegaan.
Klick

Bericht door Klick »

yep het was idd snel
er was genoeg te zien op de mri ;)
voor mij was de uitkomst geen surprise..
google gaf een kenmerk in rijtje klachten wat ik ook had maar nog niet zo had ervaren :haha:

@artemis- succes vlgd wk!
Mirretje

Bericht door Mirretje »

Zo herkenbaar Billy, bij mij was dit achteraf ook mijn eerste schub. Zegt het VU.

Ook mijn huisarts dacht aan een ontsteking van het evenwichtsorgaan.
Kreeg betahistine, daarvan draaide ik de andere kant op, toen cinnarizine (reistabletje dus ;)) en toen nam het in zoverre af dat ik halverwege de middag een poosje rechtop kon zitten.

Ben zes weken continu in die ellendige achtbaan geweest, daarna was ik nog zo’n 2 maanden aan het natollen. Het kleinste geluidje kon het draaien alweer aansporen.

Echt een hel. Afschuwelijk. Als het me ooit weer overkomt, laat ik me vrijwillig drie maanden in coma brengen.
Billy

Bericht door Billy »

Het is echt een hel hè, hoop het ook nooit meer mee te maken :knuffel:.

Bij mij sloeg de pred meteen aan, dinsdagavond eerste en op donderdag hield het overgeven al op.
Mirretje

Bericht door Mirretje »

Heerlijk! Hadden ze bij mij destijds maar geweten dat het MS was, dan had ik wat sterker spul gekregen dan een reistabletje. :haha:

Maar goed, zoals jij ook al zei, (of iemand anders?) dit is natuurlijk niet het eerste waar je als eerste aan de denkt als huisarts :cool:
Billy

Bericht door Billy »

Dat was ik. Maar de pred was ook meer dan een maand later. Eerst primperan een maand andersom geslikt ;)
Mirretje

Bericht door Mirretje »

O sorry, die had ik even gemist, dat je al een maand onderweg was toen. :o .. Ja, een primperannetje andersom is dan ook wel het minimale..


Maar goed, @Artemis; hoop dat de aanvallen nu weer een flinke poos weg blijven.. Met zo'n beurse plek naar de mammapoli is al wel even heftig genoeg..:( Sterkte!

(en een doosje reistabletjes op voorraad kan heel handig zijn voor het geval er wel weer aanvallen komen.. )
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp