Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Forum weekend MS-Express afgelast

Hier kun je contacten leggen, uitjes organiseren of geplande uitjes onder de aandacht brengen.
Bemmel

Bericht door Bemmel »

Aangemeld!:giegel:
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

Ai, wat jammer; ik ben dan een weekendje met vrienden op pad (ook niet vervelend ;)). Jullie zullen het dit keer zonder mij moeten doen.
Veel plezier allemaal!
(En voor de twijfelaars/nieuwkomers; gewoon doen! Erg gezellig!)
JudithS

Bericht door JudithS »

Wat is het, is er een agenda? En/of meer algemene informatie?
Klick

Bericht door Klick »

kijk hier eens:
[URL]https://www.ms-express.nl/[/URL]
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

[USER="27860"]raimonnea[/USER]
Net als voorgaande jaren kan het Wout Kalkman Fonds een helpende hand bieden wanneer ook het gereduceerde tarief problematisch is. Als dat het geval is, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.
MS-Express

Bericht door MS-Express »

[QUOTE=raimonnea;n474081]te duur voor mij.[/QUOTE] Qua kosten is er altijd wel wat aan te passen. Kijk even voor meer informatie op onze website [url]www.ms-express.nl[/url] en neem anders even per email contact met ons op. Geld mag nooit een reden zijn, om niet mee te kunnen.

grayliana

Bericht door grayliana »

Als je hebt ingeschreven, hoelang duurt het dan voor er bekend is of je mee kan/ mag?
MS-Express

Bericht door MS-Express »

[QUOTE=grayliana;n474173]Als je hebt ingeschreven, hoelang duurt het dan voor er bekend is of je mee kan/ mag?[/QUOTE]

Wanneer je geen zorg nodig hebt (en niet vorig jaar naar het weekend in Lemele bent geweest) mag je er op dit moment van uit gaan dat je mee kunt.
Ilone

Bericht door Ilone »

Omdat ik nog nooit in Hoogeloon ben geweest, heb ik mij nu toch maar een keer aangemeld
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

Gezellig ilone :feest:
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp