Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Forum weekend MS-Express afgelast

Hier kun je contacten leggen, uitjes organiseren of geplande uitjes onder de aandacht brengen.
Renaat

Bericht door Renaat »

[QUOTE=MS-Express;n474585]Op korte termijn zal er een voorlopige lijst komen met de namen van de deelnemers. We zijn e.e.a. nog aan inplannen, voornamelijk wie waar gaat slapen. ;-)
Maar....voor wie twijfelt...er is nog steeds mogelijkheid om mee te gaan, dus geef je op en ga gezellig mee.[/QUOTE]

Is t al op korte termijn? Ik ben aagje:cool:

SannieBannie

Bericht door SannieBannie »

[QUOTE=Renaat;n475336]

Is t al op korte termijn? Ik ben aagje:cool:

[/QUOTE]

Ik ook
Femke_de_Groot

Bericht door Femke_de_Groot »

Het lijkt mij ook hartstikke leuk. Even een vraagje; wat gebeurt er met het inschrijvingsgeld als het weekend toch niet door zou gaan, bv i.v.m. het coronavirus. Ik ben er niet bang voor, maar ik zoek de risico's toch ook liever niet op.
MS-Express

Bericht door MS-Express »

[QUOTE=Femke_de_Groot;n475338]Het lijkt mij ook hartstikke leuk.[/QUOTE]

Hallo Femke,
Het is ook leuk! :ja:

Vooralsnog gaan we er van uit dat het weekend door kan gaan en gaan we verder met de voorbereidingen.

Bij een "gewone" afmelding geldt, dat dit tot uiterlijk twee weken voor aanvang van het weekend kan met teruggave van betaalde deelnemersbijdrage.

Mocht het weekend vanwege het coronavirus niet doorgaan, dan storten we je deelnemersbijdrage terug.
MS-Express

Bericht door MS-Express »


Er hangen een aantal onzekerheden boven het hoofd wat betreft het forumweekend in Hoogeloon.

• Hoe ontwikkelt de situatie omtrent het Corona-virus zich?
• Komen er nog aanmeldingen binnen waardoor mensen die naar Lemele zijn geweest en nu nog op de reservelijst staan zijn niet mee kunnen?
• Kunnen we de mensen die afhankelijk zijn van zorg, deze op een goede en verantwoorde manier leveren?


Over het eerste punt hebben wij geen invloed en moeten we afwachten wat de toekomst brengt. Uiteraard houden wij dit nauwlettend in de gaten en zullen jullie informeren, mochten er ontwikkelingen plaatsvinden, die invloed hebben op het forum-weekend.
Mocht door het virus het weekend niet door kunnen gaan, dan ontvang je de eigen bijdrage terug.


Door de mensen die zich voor 1 maart hebben aangemeld alvast een definitief plekje te geven, kunnen we deze onzekerheid oplossen.


Op dit moment lijkt het er op dat aan de zorgvraag voldaan kan worden, maar vanwege de grote verantwoordelijkheid die hier ligt kan pas last-minute een definitief antwoord gegeven worden of dit voor iedere zorgvraag geldt.


Voor de Aagjes: ;)
De deelnemerslijst vind je in het eerste bericht van dit topic
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

:goed::goed::goed:
MS-Express

Bericht door MS-Express »

Ook dit jaar is er voor de deelnemers weer de mogelijkheid om een uniek 'weekend' t-shirt te bestellen. Hoe? Kijk dan op onze FBpagina, daar vind je alle details: [URL]https://www.facebook.com/StichtingMSExpress/[/URL]
Renaat

Bericht door Renaat »

[QUOTE=MS-Express;n475348]



Voor de Aagjes: ;)
De deelnemerslijst vind je in het eerste bericht van dit topic
[/QUOTE]

:feest:
Billy

Bericht door Billy »

Op Facebook is inmiddels gemeld dat Hoogeloon pas weer in 2022 zal plaatsvinden.

D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Dat het dit jaar niet zou zijn zat er dik in natuurlijk, maar volgend jaar ook niet?
Dat is dan wel weer jammer, ik weet dat veel mensen hier er blij van worden.

Weet je ook waarom ze 2021 overslaan [USER="20733"]Billy[/USER] ?
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp