Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Forum weekend MS-Express afgelast

Hier kun je contacten leggen, uitjes organiseren of geplande uitjes onder de aandacht brengen.
Jebbe

Bericht door Jebbe »

Ik ga ook mee heb mij zojuist opgegeven.
klooriaantje

Bericht door klooriaantje »

[QUOTE=Jebbe;n474313]Ik ga ook mee heb mij zojuist opgegeven.[/QUOTE]

:klap::klap::klap:
MS-Express

Bericht door MS-Express »

Op korte termijn zal er een voorlopige lijst komen met de namen van de deelnemers. We zijn e.e.a. nog aan inplannen, voornamelijk wie waar gaat slapen. ;-)
Maar....voor wie twijfelt...er is nog steeds mogelijkheid om mee te gaan, dus geef je op en ga gezellig mee.
PrinsJohn

Bericht door PrinsJohn »

Ik heb me ook aangemeld.
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

[QUOTE=Jrs77;n474032]Ai, wat jammer; ik ben dan een weekendje met vrienden op pad (ook niet vervelend ;)). Jullie zullen het dit keer zonder mij moeten doen.
Veel plezier allemaal!
(En voor de twijfelaars/nieuwkomers; gewoon doen! Erg gezellig!)[/QUOTE]

Jeetje Jrs, en dat terwijl ik net dacht "Dan kan ik!" hadden we eindelijk eens aan jouw kant van het land een biertje kunnen doen. :haha:
Sleep die vrienden van je gewoon mee....!
MS-Express

Bericht door MS-Express »

[QUOTE=D-Cheryl;n474924]

Jeetje Jrs, en dat terwijl ik net dacht "Dan kan ik!" hadden we eindelijk eens aan jouw kant van het land een biertje kunnen doen. :haha:
Sleep die vrienden van je gewoon mee....![/QUOTE]

Je kunt ook zonder Jrs77 mee hoor. Er zijn meer gezellige MenSen tijdens het weekend ;-)

D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

Ik overweeg al een paar jaar om naar de barbecue te komen, maar het is er nooit van gekomen. :)
MS-Express

Bericht door MS-Express »

Dan is dit jaar toch een mooie reden....erg gezellig, met live muziek. We zullen t.z.t. nog een bericht plaatsen, maar je kunt je al aanmelden. Voor €15,- barbecue je mee...
D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

En heb je dan ook vegetarische opties?
MS-Express

Bericht door MS-Express »

Wanneer je bij aanmelding aangeeft dat je vegetariër bent, wordt daar rekening mee gehouden.
Dit geldt ook voor andere diëten en/of allergieën.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp