Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Coronavirus

Over gezin, familie, vriendschappen, vervoer en andere dagelijkse zaken
Marina

Verergering klachten na Moderna-vaccin?

Bericht door Marina »

Hallo Knillis! Goed om te lezen dat je geen last hebt gehad van enige bijwerking na je Moderna- en andere vaccinaties.
Dank je voor je beterschapswens.
Ik hoop dat het (naar omstandigheden) goed met je gaat!
noira

Re: Coronavirus

Bericht door noira »

Ben vorige week naar Tina turner de musical geweest. Daar heb ik kennelijk corona opgelopen.

Ben zo ziek. Door de MS kan ik slecht lopen en nu met corona kan ik helemaal niet meer lopen.

Tjonge, weet niet eens hoe ik bij het toilet moet komen.

Alle spieren en gewrichten doen zeer, mijn kuiten branden en ander malaise gevoel.

Ik heb 3 prikken moderna gehad.

Iemand in dezelfde situatie gezeten en kwam de loopfunctie voor zover die nog aanwezig was weer terug?
Klick

Re: Coronavirus

Bericht door Klick »

ik heb nu 5 prikken pfizer (ben n veertiger) gehad.. nu voor het eerst een bijwerking anders dan een pijnlijke arm.
mijn hart slaat vaak een slag over, dit heb ik sinds de prik en is vooral opvallend als ik net op bed lig. verder kan ik alles wat ik voorheen ook kon, het is gewoon een vervelend gevoel.. iemand dezelfde ervaring?

@noira nee, gelukkig heb ik geen ervaring met corona…
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Re: Coronavirus

Bericht door Toeter »

noira schreef: 10 nov 2022, 09:44 Ben zo ziek. Door de MS kan ik slecht lopen en nu met corona kan ik helemaal niet meer lopen.

Tjonge, weet niet eens hoe ik bij het toilet moet komen.
Bel de huisarts! Misschien kun je nood thuiszorg krijgen of opgenomen worden in het ziekenhuis, totdat je jezelf weer kunt redden!

De keren dat ik mijn loopfunctie verloor door koorts, kwam deze weer terug als de koorts/infectie voorbij was.

Neem de hoogste dosis paracetamol en ibuprofen om de koorts zo laag mogelijk te houden. Ik merkte vaak al verbetering van de loopfunctie met het innemen van koortsverlagende medicijnen.

Sterkte!
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Re: Coronavirus

Bericht door Toeter »

@Klick hoe lang heb je deze bijwerking al?
Klick

Re: Coronavirus

Bericht door Klick »

@Toeter het is vandaag 1 week…
noira

Re: Coronavirus

Bericht door noira »

Toeter schreef: 10 nov 2022, 19:29 Bel de huisarts! Misschien kun je nood thuiszorg krijgen of opgenomen worden in het ziekenhuis, totdat je jezelf weer kunt redden!

De keren dat ik mijn loopfunctie verloor door koorts, kwam deze weer terug als de koorts/infectie voorbij was.

Neem de hoogste dosis paracetamol en ibuprofen om de koorts zo laag mogelijk te houden. Ik merkte vaak al verbetering van de loopfunctie met het innemen van koortsverlagende medicijnen.

Sterkte!
Ik heb een prednisonkuur gekregen in tablet vorm. Daarnaast 6 paracetamol met cafeïne. Mijn kinderen en vriend ondersteunen mij.

Er staat een toilet stoel naast mijn bed . Kan nog geen 2 meter lopen. Zelfs in / uit bed komen gaat erg lastig.

Eerlijk gezegd snap ik niet dat ik( woon alleen ) niet opgenomen ben in het ziekenhuis.

Consult ed. gaat allemaal telefonisch.

Beste allemaal, hoop dat deze ellende jullie bespaart blijft.
Klick

Re: Coronavirus

Bericht door Klick »

@noira heel veel sterkte! :knuffel:

red je het met eten en drinken?
noira

Re: Coronavirus

Bericht door noira »

Klick schreef: 11 nov 2022, 08:56 @noira heel veel sterkte! :knuffel:

red je het met eten en drinken?
Mijn vriend is gekomen! Die neemt nu de zorgtaken op zich.

Daarnaast is hij via de computer aan het werk.

We houden flink afstand.

Hopelijk wordt hij niet ziek.

Rare situatie

Klick dank voor je medeleven
Klick

Re: Coronavirus

Bericht door Klick »

@noira wat lief van hem! ik hoop dat je snel opknapt!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp