Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Coronavirus

Over gezin, familie, vriendschappen, vervoer en andere dagelijkse zaken
Marina

Re: Coronavirus

Bericht door Marina »

Goed dat je nu hulp hebt van je vriend @noira !
Sterkte en beterschap!
AngelNoa

Re: Coronavirus

Bericht door AngelNoa »

beterschap!
Moekesolar

Re: Coronavirus

Bericht door Moekesolar »

Helpt de medicatie Noira? Beterschap!
Marleen

Re: Coronavirus

Bericht door Marleen »

Ik heb deze zomer Corona gehad en ik merkte wel dat het mijn loopfunctie verstoorde maar ik had milde klachten (verkouden, hoesten, stemkwijt) met paracetamol is het overgegaan en na 10 dagen was ik negatief met een zelftest en ben toen weer aan het werk gegaan
noira

Re: Coronavirus

Bericht door noira »

Moekesolar schreef: 12 nov 2022, 09:17 Helpt de medicatie Noira? Beterschap!
Slik 6 paracetamol met cafeïne. Dat doet wel wat.

De prednison ben ik mee gestopt.
.
Voel me ( naast andere klachten ) misselijk. De prednison verergert de misselijkheid.
leeuwtje-nl

Re: Coronavirus

Bericht door leeuwtje-nl »

noira schreef: 12 nov 2022, 18:47.
Voel me ( naast andere klachten ) misselijk. De prednison verergert de misselijkheid.
Ik ben na mijn coronabesmetting 2 maanden lang misselijk geweest met dagelijks overgeven. Het is een zeer vaak voorkomende klacht bij corona volgens de MDL-kliniek waar ik uiteindelijk belandde. Ik hoop dat de lange ellende je bespaard zal blijven!!
Nessa

Re: Coronavirus

Bericht door Nessa »

Afgelopen zomer kwam ik terug van vakantie in Frankrijk met corona. En nu heb ik het wéér opgelopen op vakantie, ditmaal in Oostenrijk. In april 2020 kreeg ik corona van een collega.

Ik denk dat ik me maar moet opsluiten in huis :banghead:
Ikke1201

Re: Coronavirus

Bericht door Ikke1201 »

Nessa schreef: 23 jan 2023, 07:38 Afgelopen zomer kwam ik terug van vakantie in Frankrijk met corona. En nu heb ik het wéér opgelopen op vakantie, ditmaal in Oostenrijk. In april 2020 kreeg ik corona van een collega.
Ohnee Nessa, ik hoop dat je deze keer snel hersteld.
Beterschap!
Klick

Re: Coronavirus

Bericht door Klick »

@Nessa heb je er veel last van dit keer? iedereen doet wel of alles weer normaal is, maar dat is omdat we het allemaal zouden willen.
Ik hoor haast niks meer over corona.
Nessa

Re: Coronavirus

Bericht door Nessa »

Ik heb nu alleen keelpijn en ik moet wat hoesten. Ik hoop dat het daarbij blijft.

De eerste keer ben ik echt weken ziek geweest, afgelopen zomer een paar dagen koorts en nu alleen dit. Het lijkt steeds meer een gewone verkoudheid te worden. Ik kan me voorstellen dat gezonde mensen zich dus niet zo druk meer maken.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp