Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Coronavirus

Over gezin, familie, vriendschappen, vervoer en andere dagelijkse zaken
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: Coronavirus

Bericht door Qanuk00 »

@leeuwtje-nl
Jeetje, wat heftig allemaal zeg!! Heel veel beterschap en sterkte!
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
Klick

Re: Coronavirus

Bericht door Klick »

@leeuwtje-nl dat is naar zeg! beterschap!
Nessa

Re: Coronavirus

Bericht door Nessa »

@leeuwtje-nl Oh, wat balen... Maar ik herken het ook. De eerste 4 weken na mijn corona besmetting heb ik last gehad van maagpijn en misselijkheid. De misselijkheid is nog maanden blijven hangen, vooral als ik teveel had gedaan speelde dat weer op. D

Ik kon er echter nog wel steeds bij eten, het was dus niet zo heftig als bij jou. Ik hoop dat er met medicatie tegen de misselijkheid nog iets te verbeteren valt.
leeuwtje-nl

Re: Coronavirus

Bericht door leeuwtje-nl »

Inmiddels zijn we zo'n 2,5 week verder sinds de ellende en gaat het een heel stuk beter. Ik heb 5 dagen medicatie gehad tegen de misselijkheid die ook bij chemo wordt gebruikt en dat was echt een wondermiddel. Ik heb 5 dagen kunnen eten en drinken zonder problemen en ben daardoor ook snel weer aangesterkt. De medicatie is inmiddels op en ik merk dat mijn maag nog niet helemaal blij is, maar behalve minder eetlust heb ik er verder geen last van.

Door diverse andere fysieke problemen (al dan niet gerelateerd aan MS, ze weten het niet) lig ik inmiddels ruim 6 weken uit de running. Mijn energie, conditie en kracht zitten echt op het nulpunt, dus ik ben weer heel langzaam aan het opbouwen. Ik merk het ook echt meteen als ik teveel doe en luister nu ook echt naar mijn lijf. Met 3 weken vertraging ga ik volgende week alsnog even naar mijn geliefde plek in Frankrijk. En daarmee dan ook maar 12 dagen ipv 33, maar het is even niet anders.

Corona heeft ondanks het milde verloop grote gevolgen gehad voor mij, en ik ben er nog niet bovenop. Ik hoop dan ook van harte dat ik het niet nog een keer zal krijgen!!
Jetteke

Re: Coronavirus

Bericht door Jetteke »

Jee, dat is heftig gegaan dan. Fijn dat er in elk geval iets verbetering in zit en dat je toch met vakantie gaat. Ook al is dat korter, daar kun je toch ook weer energie van krijgen. Veel sterkte en een fijne tijd in Frankrijk.
leeuwtje-nl

Re: Coronavirus

Bericht door leeuwtje-nl »

Ennnn..... Weer terug bij af! Vanmorgen 3 uur voor vertrek mijn vakantie voor de 3e keer af moeten zeggen, nu echt definitief voor deze zomer. Wederom misselijk, spugen en gewoon ziek. Corona, bedankt hiervoor!!
Steenbokje76

Re: Coronavirus

Bericht door Steenbokje76 »

@leeuwtje-nl
Wat jammer zeg dat het weer niet goed gaat en je vakantie nu definitief van de baan is. Heel veel beterschap gewenst !
AngelNoa

Re: Coronavirus

Bericht door AngelNoa »

niet leuk :-(
buiten het feit dat je weer ziek bent, ook het feit dat ik weet hoeveel die tripjes naar Franrijk voor je betekenen. Hopelijk kun je er later dit jaar alsnog heen... :bidden:
Jessicah

Re: Coronavirus

Bericht door Jessicah »

Covid en gewrichtsklachten?

Helaas heb ik nu ook Covid als gevolg van een bezoek van mijn moeder na twee falende zelftesten. Ze dacht dat het niets was, want haar zelftesten waren vals negatief en heeft dis het hele gezin besmet.

De overige gezinsleden kwamen er goed doorheen, maar ik heb verschrikkelijke pijn in mijn gewrichten, met name mijn knieën en knallende koppijn. Ik kan er niet van slapen en ibuprofen doet niet eel, paracetamol helemaal niks.

Iemand bekend met deze klachten als gevolg van Corona? En wat helpt??
AngelNoa

Re: Coronavirus

Bericht door AngelNoa »

ik heb vreselijk veel kniepijn na de vaccinaties, vooral na de eerste, maar het is ook gebleven. Gek word ik van de pijn en niks lijkt te helpen. Ik smeer met van ales. Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn.

sterkte!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp