Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Coronavirus

Over gezin, familie, vriendschappen, vervoer en andere dagelijkse zaken
Klick

Re: Coronavirus

Bericht door Klick »

SuperLisa schreef: 12 okt 2022, 21:24 Heb je je huisarts al gesproken over je zorgen? In een eerdere post schreef je dat je huisarts binnenkort op vakantie gaat en een nieuw systeem in gebruik gaat nemen, maar dat zou niet ten koste van patienten moeten gaan. Het zou me verbazen als je huisarts de informatie niet al aan de GGD doorgegeven heeft.
ja, tenminste de assistente… maar die wist het niet zeker.
komt de brief wel van de ggd dan? dan is het dezelfde als de oudere leeftijdsgroepen?
SuperLisa

Re: Coronavirus

Bericht door SuperLisa »

Klick schreef: 12 okt 2022, 21:39 komt de brief wel van de ggd dan? dan is het dezelfde als de oudere leeftijdsgroepen?
Ik heb die van de oudere leeftijdsgroepen niet gezien. Mijn brief kwam mijns inziens wel van de GGD, maar dat leid ik af aan mijn inzicht in het proces, het staat er niet nadrukkelijk op. Op mijn envelop stond wel de tekst gedrukt: "belangrijke informatie van uw huisarts".

Als je echt een gok wilt nemen, dan kun je natuurlijk gewoon een afspraak maken via www.coronaherhaalprik.nl en dan 'per ongeluk' je brief en vragenlijst vergeten mee te nemen. Of ze erin trappen weet ik niet, maar je valt sowieso in de doelgroep, dus met je paspoort kunnen ze dat heel misschien alsnog verifiëren?
Klick

Re: Coronavirus

Bericht door Klick »

SuperLisa schreef: 12 okt 2022, 22:08 Ik heb die van de oudere leeftijdsgroepen niet gezien. Mijn brief kwam mijns inziens wel van de GGD, maar dat leid ik af aan mijn inzicht in het proces, het staat er niet nadrukkelijk op. Op mijn envelop stond wel de tekst gedrukt: "belangrijke informatie van uw huisarts".

Als je echt een gok wilt nemen, dan kun je natuurlijk gewoon een afspraak maken via www.coronaherhaalprik.nl en dan 'per ongeluk' je brief en vragenlijst vergeten mee te nemen. Of ze erin trappen weet ik niet, maar je valt sowieso in de doelgroep, dus met je paspoort kunnen ze dat heel misschien alsnog verifiëren?
die vragenlijst heb ik wel, dat is het punt niet.
ik ga het gewoon proberen, dat is me met de 4e ook gelukt.
brief vergeten kan natuurlijk altijd.. we gaan het zien.
ik waag de gok!
SuperLisa

Re: Coronavirus

Bericht door SuperLisa »

Klick schreef: 12 okt 2022, 22:21 ik waag de gok!
Haha stoer! Ik ben benieuwd of het je lukt. :D
AngelNoa

Re: Coronavirus

Bericht door AngelNoa »

Klick schreef: 12 okt 2022, 21:39
komt de brief wel van de ggd dan?
bij mij komt de brief gewoon vanaf de huisartsenpraktijk
Klick

Re: Coronavirus

Bericht door Klick »

SuperLisa schreef: 12 okt 2022, 22:23 Haha stoer! Ik ben benieuwd of het je lukt. :D
thnx
t is de vorige keer ook gelukt (en toen had ik er geen recht op, wat ik nog altijd raar vind)… nee heb je ja kun je krijgen.
het is een half uurtje rijden dus n investering van ongeveer 1.5u inspanning. dat heb ik er wel voor over.

ik kan niet meer stil staan (wel lopen) maar moet op locatie dus een rollator dat in een combinatie met mn leeftijd helpt wel het plaatje risicogroep inkleuren (vooral als ze geen rollator hebben en er n vrouw aan komt scheuren met n rolstoel).
Klick

Re: Coronavirus

Bericht door Klick »

AngelNoa schreef: 13 okt 2022, 06:37 bij mij komt de brief gewoon vanaf de huisartsenpraktijk
ligt t aan mij? of klinkt t een beetje als de ene doet dit de andere doet dat?
AngelNoa

Re: Coronavirus

Bericht door AngelNoa »

Klick schreef: 13 okt 2022, 08:56 ligt t aan mij? of klinkt t een beetje als de ene doet dit de andere doet dat?
precies, zoals met zoveel dingen (wmo bv) ligt het er volgens mij maar net aan waar je woont en hoe het daar geregeld is :ogen:
AngelNoa

Re: Coronavirus

Bericht door AngelNoa »

prikis gezet, niks meerdere keuzes of vragen; er staat op mijn papier pfizer orig/omicron dus ik denk dat het de vernieuwde variant is.

nu maar hopen dat de bijwerkingen meevallen dat vind ik altijd nog het griezeligste
SuperLisa

Re: Coronavirus

Bericht door SuperLisa »

Ik heb 'm vrijdag gehad. Ze keken niet eens naar de brief, ik werd gelijk doorgestuurd.

Ik was er gisteren wel een beetje naar van, ik had een lichte verhoging en mijn arm is nog steeds stijf. Niets dat erger of anders was dan eerdere vaccinaties, voordat ik Zeposia slikte.

@Klick ben je al geweest?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp