Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Coronavirus

Over gezin, familie, vriendschappen, vervoer en andere dagelijkse zaken
leeuwtje-nl

Re: Coronavirus

Bericht door leeuwtje-nl »

Op een forum voor PostCovid wordt dit meerdere malen genoemd, zowel spier- als gewrichtspijnen. Geen idee wat je er mee moet/kunt, maar het wordt dus vaker ervaren. Sterkte!
Jessicah

Re: Coronavirus

Bericht door Jessicah »

Iemand bekend met verdoofde vingertoppen? Ik ben er aa gewend dat de rechterzijde van mijn lichaam vreemd en slapend voelt, maar dit heb ik nu ook links
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Re: Coronavirus

Bericht door Toeter »

AngelNoa schreef: 01 aug 2022, 06:34 ik heb vreselijk veel kniepijn na de vaccinaties, vooral na de eerste, maar het is ook gebleven. Gek word ik van de pijn en niks lijkt te helpen. Ik smeer met van ales. Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn.

sterkte!
Wat zegt de huisarts?
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Re: Coronavirus

Bericht door Toeter »

Jessicah schreef: 02 aug 2022, 19:30 Iemand bekend met verdoofde vingertoppen? Ik ben er aa gewend dat de rechterzijde van mijn lichaam vreemd en slapend voelt, maar dit heb ik nu ook links
Is het een volledig neurologische klacht? Zou het niet een shub kunnen zijn?
AngelNoa

Re: Coronavirus

Bericht door AngelNoa »

Toeter schreef: 03 aug 2022, 17:32 Wat zegt de huisarts?
niks. Zo van; als er meerdere mensen zijn met klachten na vaccinatie of besemtting wordt dat geregistreerd. Hmm tja fijn leuk, maar een oplossing heb ik nog altijd niet voor mijn pijn.
Nessa

Re: Coronavirus

Bericht door Nessa »

Wij zijn op vakantie in Zuid-Frankrijk. Vanochtend opgestaan met keelpijn, hoofdpijn en koorts. En jahoor, twee strepen op de coronatest...

Hopelijk blijft het hierbij en kunnen we zoals gepland woensdag naar huis.
Klick

Re: Coronavirus

Bericht door Klick »

oeiii @Nessa beterschap!
weet je wat je moet doen in frankrijk?
Nessa

Re: Coronavirus

Bericht door Nessa »

Ik heb contact gehad met mijn eigen ziekenhuis. Ik mag thuis uitzieken tenzij ik benauwd wordt. Ik hoef hier dus geen Franse arts te zien (hoewel de reisleiding goed geeft meegedacht op dat vlak).Probleem is dat ik door de koorts bijna niet meer kan lopen en ook zitten gaat eigenlijk niet.

Vanwege het risico op longproblemen ivm Ocrevus gaan we morgen naar huis. Als ik benauwd word, liever in Nederland dan in de Hérault. Die 1200 km zal wel doorbikkelen worden...
leeuwtje-nl

Re: Coronavirus

Bericht door leeuwtje-nl »

Wat een tegenvaller, Nessa! Ik wens je een voorspoedige en rustige reis naar huis, en een snel en goed herstel!
Toeter
Berichten: 1862
Lid geworden op: 06 jul 2012, 14:05
Locatie: Groene hart

Re: Coronavirus

Bericht door Toeter »

O nee! Wat een pech! Heel veel sterkte met de terugreis!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp