Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Coronavirus

Over gezin, familie, vriendschappen, vervoer en andere dagelijkse zaken
AngelNoa

Re: Coronavirus

Bericht door AngelNoa »

succes!
Sara

Re: Coronavirus

Bericht door Sara »

Sterkte @Nessa, en beterschap natuurlijk!
Marina

Re: Coronavirus

Bericht door Marina »

He bah wat een domper :hmmm:.
Veel succes en sterkte met de terugreis en een spoedig herstel gewenst Nessa!
Klick

Re: Coronavirus

Bericht door Klick »

@Nessa 1200km in die toestand is wel n beproeving idd.. in een gewone auto?
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: Coronavirus

Bericht door Qanuk00 »

@Nessa Jeetje joh, wat een pech! Een goede reis en heel veel beterschap!
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
Nessa

Re: Coronavirus

Bericht door Nessa »

Dank jullie wel! De reis was behoorlijk uitdagend. We hebben een elektrische auto dus reizen duurt langer dan met een brandstofauto. Maar we zijn vannacht veilig thuisgekomen.

Inmiddels is de koorts gezakt. Maar nu ben ik kortademig. Gelukkig is mijn saturatie goed. Het zal nu dus een kwestie zijn van uitzieken.
Jetteke

Re: Coronavirus

Bericht door Jetteke »

Fijn dat je goed bent thuisgekomen. Heel veel beterschap!
Marina

Re: Coronavirus

Bericht door Marina »

Goed te lezen dat je veilig bent thuis gekomen en dat je saturatie in ieder geval goed is.
Gaat het met het zitten/lopen ook al wat beter?

Veel beterschap gewenst nog!
Nessa

Re: Coronavirus

Bericht door Nessa »

@Marina Zodra mijn temperatuur zakt, gaat het lopen gelijk al beter. Gisteren op advies van de HAP daarom al wat zwaarder ingezet op pijnstilling dan in de bijsluiter staat en dat hielp al met het zitten. En lopen (tsja, ik moest toch uit de auto om te plassen) aan de arm van mijn man.

Ik ben vandaag ook al uit bed geweest. Gelukkig veel minder ziek dus dan ik destijds in de eerste golf ben geweest.
Marina

Re: Coronavirus

Bericht door Marina »

Nessa schreef: 23 aug 2022, 14:45 @Marina Zodra mijn temperatuur zakt, gaat het lopen gelijk al beter.
Dat was wat ik me inderdaad ook af vroeg: of de verminderde koorts je lopen zou verbeteren.
Fijn dat dat en het zitten nu ook beter gaat en je veel minder ziek bent dan de vorige keer.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp