Nieuwe forum software!

Hier staan de regels van het forum en vind je belangrijke mededelingen omtrent het forum terug
Klick

Re: Nieuwe forum software!

Bericht door Klick »

kan ik een poll starten? of wil iemand een poll starten met de vraag “heb je vroeger wel/geen borstvoeding gehad?

ik denk zelf aan antwoord opties wel/geen/weet niet
JacoVD

Bericht door JacoVD »

Klick schreef: 28 mei 2020, 11:27 kan ik een poll starten? of wil iemand een poll starten met de vraag “heb je vroeger wel/geen borstvoeding gehad?

ik denk zelf aan antwoord opties wel/geen/weet niet
Op dit moment hebben geregistreerde gebruikers die mogelijkheid niet. Ik overleg met de moderatoren of dit kan.
A mind is like a parachute, it only works when it's open.
Klick

Bericht door Klick »

het komt niet vaak voor, als een moderator dat kan is het wat mij betreft helemaal prima ;)
JacoVD

Bericht door JacoVD »

Klick schreef: 28 mei 2020, 11:59 het komt niet vaak voor, als een moderator dat kan is het wat mij betreft helemaal prima ;)
Na overleg is het aangepast: je kunt nu zelf via nieuw onderwerp > onderaan tabblad 'peilingen' een peiling aanmaken. Peil je suf, zou ik zeggen ;-)
A mind is like a parachute, it only works when it's open.
Klick

Bericht door Klick »

dank je!
Knillis

Bericht door Knillis »

JacoVD schreef: 23 mei 2020, 11:34 Enige wat ik kan adviseren is om eens Safari helemaal af te sluiten, op je iPad je cache en cookies te wissen, opnieuw in te loggen en dan zien of het beter wordt. Misschien helpt dat.
Ik ben helaas een te grote “kluns” met internet dat ik niet weet hoe ik dat zou moeten doen. Het rare is wel dat er even een periode is geweest dat ik niet steeds opnieuw hoefde inloggen maar in eens was het weer terug.

Ik vraag me alleen af ben ik nou werkelijk de enige die hier mee te maken heef want ik hoor er verder niemand over klagen. Nou zal ik misschien iets vaker per dag even op het forum kijken dan de gemiddelde forumdeelnemer maar ik blijf gedurende de dag keer op keer opnieuw inloggen.

Hoop het als ik weer wat meer bewegingsvrijheid ga krijgen na het coronatijdperk een keer aan mijn zwager voor te leggen en misschien kan hij iets aan de instellingen van mijn ipad doen waardoor dit niet meer steeds zal gebeuren.
Afbeelding
Klick

Bericht door Klick »

[mention]Knillis[/mention] dat is vervelend zeg.. ik heb ook een ipad en heb hier geen last van.
is je ipad geupdate?
(instellingen>algemeen>softwareupdatej)

safari opschonen kan in de instellingen> zoek (door even naar boven te gaan verschijnt er een zoekveldje) op safari > kies de onderste > als je helemaal naar onder gaat in de instellingen kom je “wis geschiedenis en websitedata”
(let op als je dit doet moet je op alle websites opnieuw inloggen en ben je de geschiedenis kwijt)
het is raadzaam dit af en toe te doen, zeker als je tegen dit soort problemen aan loopt
Knillis

Bericht door Knillis »

Bedankt voor je advies Klick. Ik heb gisterenavond de nieuwste update geïnstalleerd en dat is wel even wennen. Heel veel dingen zien er opeens weer heel anders uit en deze “ouwe tut” krijgt steeds meer moeite alle snelle internet veranderingen onder de knie te krijgen. :haha:

De rest van je advies ga ik rustig uitproberen in de hoop dat data helpt want elke keer opnieuw inloggen wordt ik een beetje “niet goed” van.

Je hoort van me als jouw oplossing positief resultaat heeft. Nogmaals dank.
Afbeelding
Klick

Bericht door Klick »

😉 graag gedaan, ik hoop dat het helpt!
Knillis

Bericht door Knillis »

Alles gedaan zoals je geschreven had Klick maar helaas gaf dat gisteren geen verbetering.

Maar nu, onbegrijpelijk, schiet mij maar lek, na een hele nacht hoef ik plots niet in te loggen. Wonderbaarlijk toch??

Ben erg benieuwd of dit nu ook zo blijft. Duimen maar, maar als het goed blijft gaan, nogmaals mijn dank.
Afbeelding
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp