Hallo

Voor vragen en ervaringen omtrent het zoeken naar een/de diagnose
Nieuwegebruiker

Re: Hallo

Bericht door Nieuwegebruiker »

Wisselend, soms als ik opsta en soms komt het tijdens een activiteit ineens opzetten.

Ja zeker, alleen bij douchen of inspanning licht wazig weer verder goed herstellend.

Ja vond ik ook laag klinken 146, zeker omdat dit dezelfde plekjes en klachten kan geven als ms zowel op de scan als psychisch en lichamelijk.
Ik lees dat onder de 150 al een tekort is, moest zelf om tabletten vragen deed de Neuroloog niet uitzichzelf.
Ben blij dat ik doorverwezen wordt naar het Radboud..

Klick

Bericht door Klick »

als het zo wisselt lijkt het wat anders dan bloeddruk.

ik heb zelf via de huisarts destijds een bloedtest moeten vragen.
je kan via je huisarts ook injecties b12 krijgen, die werken sneller als de pillen.

zelf gebruik ik hoog gedoseerd 5mg smelt tabletten van de body&fit
https://www.bodyandfit.com/nl-nl/Produc ... /p/p_11697

vitamine D was wel ok? daar heeft de arts vaak een te lage norm..

Nieuwegebruiker

Bericht door Nieuwegebruiker »

14 oktober kan ik pas gezien worden door Radboud Umc voor een 2e mening. Morgen uitslag van de cardioloog(echo hart gehad 2 weken geleden en kastje die 72uur hartritme bijhield) dit was om : https://richtlijnendatabase.nl/richtlij ... farct.html uit te sluiten

Slik nu 10 dagen b12 en eet 1 keer per week vette vis. Plassen aandrang is volledig weg, wat een opluchting is dat. Ik lijk meer energie te hebben, voel me rustiger en bijna geen klachten nu. Neuro optica bijna volledig hersteld.
(even afkloppen)

Arts sluit ms niet uit maar zou mijn b12 waarde zoals hierboven beschreven ook voor de oogzenuwontsteking en witte plekken in hersenen kunnen zorgen? Heb ik liever dan MS uiteraard.
Vitamine D was ok trouwens.

D-Cheryl

Bericht door D-Cheryl »

.
'Cuz they can // call me crazy if I fail // All the chance that I need // Is one-in-a-million // And they can call me brilliant // If I succeed

Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp