Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Driewieler: is dat nou zo erg...?

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
AngelNoa

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door AngelNoa »

het zou voor mij nu perféct weer zijn om er op uit te gaan...maar ik doe mijn best om deze week iedereen met rust te laten; volgende week hang ik weer bij ergo en/of wmo aan de bel...
Marina

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Marina »

Frustrerend dat je dat juist nu niet kan :hmmm:.. :knuffel:
:thumbup: :thumbup: voor je geduld en zelfbeheersing om deze week niet te bellen.
Sterkte gewenst bij je verdere strijd :girlpower: die hopelijk niet lang meer hoeft te duren !
AngelNoa

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door AngelNoa »

dank je...ik hou julie op de hoogte
AngelNoa

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door AngelNoa »

Wmo en ergo hebben elkaar gesproken. Misschien lukt de scootmobiel-fiets tóch 🙏🤞🏻.

Ben benieuwd wanneer ik officieel iets hoor van de fiets. Het probleem met geld en auto (kost 600 om door apk te komen) blijft, maar ik zou iets minder moeite hebben om er geld in te steken als ik wist dat de scootmobielfiets komt. Dan heb ik dus nog 1 jaar beide en kan ik rustig wennen aan het idee zonder auto te zijn. Het blijft dan veel geld maar dát zou ik dan vanaf volgend jaar niet meer hebben. Geen wegenbelasting, verzekering etc...

Dus...duim aub mee...

🙏🙏
Marina

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Marina »

@AngelNoa Dat zou heel fijn zijn als dat toch zou lukken!!
Wat is er uit dat gesprek gekomen tussen de WMO en je ergo?

Mijn duimen draaien mee.. 🙏 :bidden:
AngelNoa

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door AngelNoa »

ergo besprak alles met een andere wmo consulente en die lijkt het te begrijpen en gaat met de 1e wmo consulente om de tafel zitten. Maar deze 2e leek het volgens mijn ergo wel te zien zitten.
Marina

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Marina »

Fijn dat die andere consulente het wel lijkt te begrijpen! Hopelijk weet ze dat begrip ook bij de 1e consulente te kweken :bidden:
AngelNoa

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door AngelNoa »

nou...het is zo ver...nou ja, er staat nog niks...maar...de Easy Go is me toegezegd!!!!!!

aaaaah!!!! :joepie: :joepie: :joepie:

vraag m eniet hoe of wat of vooral wanneer...maar mevr. Wmo 1 belde en zei dat ze goed nieuws voor me had. Nou maar hopen dat ik er inderdaad mijn gang mee kan gaan, al is het alleen al voor recreatief gebruik.

ze moest natuurlijk wel benadrukken dat het echt een uitzondering is en dat het gemeenschapsgeld is...en bedankt, meteen weer stress en "wat als"....

maar goed, ze had duidelijk geen tijd verder en alles moet nog op papier en besteld...dus pff nou...ben er helemaal van uit mijn doen...maar ik kan tzt weer op pad!
Jetteke

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Jetteke »

Wat heerlijk dat het rond is en dat je nu eindelijk duidelijkheid hebt! :joepie: :joepie: :joepie:

Dit moet toch voelen als een last die van je schouders afglijdt. En ik denk dat dit vooruitzicht het wachten tot hij daadwerkelijk voor je deur staat, wel wat gemakkelijker maakt. Hopelijk gaat dat toch ook snel.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp