Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Driewieler: is dat nou zo erg...?

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
AngelNoa

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door AngelNoa »

@Marina aangezien het vorige week stormde en regende heeft hij laten zien wat ik los moest draaien. Maar zelfs zonder dat had ik het wel geweten. Het zit gewoon muurvast en wd40 hielp ook niet

@Billy oh dat ga ik gauw eens bekijken dan! Dat wist ik niet...misschien dat het dan ietsjes sneller gaat :-D Weer zoiets; had niemand dat ff eerder kunnen zeggen... Maar ok, aangemeld. Althans...: "Binnen 2 werkdagen verwerken wij uw aanmelding. Zodra uw aanmelding is verwerkt ontvangt u een e-mail met een activatielink. Hiermee kunt u direct uw account activeren."
Marina

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Marina »

He wat jammer dat WD40 ook niet hielp!
AngelNoa schreef: 09 nov 2023, 07:41 aangezien het vorige week stormde en regende heeft hij laten zien wat ik los moest draaien. Maar zelfs zonder dat had ik het wel geweten. Het zit gewoon muurvast..
:hmmm:.. vervelend dat hij dat niet zelf heeft gedaan of was het echt onmogelijk door de harde wind en regen? Zoals ik het nu begrijp zit dat dus wel vaker muurvast, dat zal hij dan toch ook wel hebben geweten..?

"Binnen 2 werkdagen verwerken wij uw aanmelding. Zodra uw aanmelding is verwerkt ontvangt u een e-mail met een activatielink. Hiermee kunt u direct uw account activeren."
Jeetje.. moeten ze die aanmeldingen eerst nog zelf verwerken.. :slapen: ? Meestal gaat dat gewoon automatisch toch?

Hopelijk komt er 'snel' een monteur..!


Deel je ervaringen over dit onderwerp op MS.nl.
Ga naar: https://www.ms.nl/gesprekken/hulpmiddelen
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp