Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Driewieler: is dat nou zo erg...?

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
Marina

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Marina »

Aha.. nou ook niet erg netjes om op het laatst af te bellen.. Hopelijk gebeurt dat dan niet nog eens na je klacht.
Billy

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Billy »

Het gebeurt veel. Monteurs worden te vol gepland... Nu ik in de klachtenbehandeling zit, stond er de laatste keer bij 'niet afbellen ' :haha:

Het is gewoon erg balen als je al heel de middag zit te wachten en dan pas na half 5 wordt afgebeld, liegen ze ook nog over een spoedgeval...
Marina

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Marina »

Billy schreef: 04 nov 2023, 14:19 Het gebeurt veel. Monteurs worden te vol gepland... Nu ik in de klachtenbehandeling zit, stond er de laatste keer bij 'niet afbellen ' :haha:
:lol: nou.. hebben ze er toch iets mee gedaan.. ;). Dat is meer dan Meyra met mijn klacht heeft gedaan: ze zouden het intern bespreken, ik zou er terug over worden gebeld en daarna nooit meer iets van gehoord.. Heb daarom daarna ook bij de Gemeente een klacht ingediend. Die mijn klacht heel serieus nam en voorstelde om Meyra terug te bellen over zaken waar ik niet tevreden over was qua afhandeling. Misschien dat het niets uit maakte voor het resultaat, maar hopelijk wel, bij genoeg klachten, voor de eerstvolgende aanbesteding..

Het is gewoon erg balen als je al heel de middag zit te wachten en dan pas na half 5 wordt afgebeld, liegen ze ook nog over een spoedgeval...
Zeker balen ja :roll: !
Billy

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Billy »

Heb je van de week éénvandaag gezien? Ging over de ellende van al deze bedrijven
Marina

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Marina »

Nee, maar ik heb het gisterenavond terug gekeken via Uitzending gemist. Dank je voor de tip.

Dat dit probleem met de reparatie van rolstoelen al jaren speelt bij al deze bedrijven wist ik nog niet. Goede vraag van de interviewer 'waarom er na jaren dan niet iets mee gedaan was'..

Ik heb toch wel de indruk dat er nu inderdaad serieuzer naar gekeken wordt en gehandeld wordt door de gemeente, althans in A'dam. Dat heb ik wel zelf ervaren bij mijn meest recente klacht afhandeling door de gemeente zelf.
En ik denk wel ook dat het gebrek aan onderdelen en het tekort aan personeel de laatste tijd een onontkoombaar feit/verergerd is. Dat probleem speelt tenslotte nu ook in andere sectoren van de markt.
Vraag me wel af of "een stevig gesprek", wat deze wethouder wil, met zo'n bedrijf echt gaat helpen..
De wethouder is dus ook niet van plan, begrijp ik, om de contracten van deze bedrijven te ontbinden maar wil het eerst proberen op te lossen d.m.v. "stevige gesprekken". Het lijkt er op, zoals hij daar over sprak, alsof dat nog niet eerder is gebeurd en ze nu pas 'wakker zijn geworden', wat ik echt een slechte zaak vind :thumbdown: Maar wat er ook nog meespeelt, denk ik, is dat de Gemeente (A'dam) zo goedkoop mogelijk wil aanbesteden. Dan zullen ze niet snel deze relatief goedkope bedrijven laten vallen dunkt me, helaas.
SannieBannie

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door SannieBannie »

Fijn @AngelNoa dat je eindelijk je scootmobielfiets hebt :joepie:
Ik hoop dat je er net zoveel plezier van gaat hebben als ik heb gehad. Al hoop ik wel dat jij er langer plezier van zal hebben :wink:

Ik hoop dat ik er volgend jaar weer met veel plezier opuit kan met mijn rolstoel met elektrische aankoppelbike :zon:
AngelNoa

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door AngelNoa »

@SannieBannie tnx! Op mijn fb kun je hem zien incl eerste filmpje ;-)

En ik hoop en duim met je mee dat je nieuwe vervoer je weer veel km's plezier geeft!
AngelNoa

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door AngelNoa »

Zucht.
Ergo krijgt de inbus bij het stuur ook niet los (mijn moeder en ik probeerden het al) dus zat er niks anders op dan Welzorg te bellen. Die moet los om het stuur juist af te stellen.

Ik word binnen 5 werkdagen teruggebeld om een afspraak met een monteur in te plannen... :ogen:

Dus niet fietsen of in onjuiste houding 3 meter achter mijn huis...
Marina

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Marina »

Balen, AngelNoa :hmmm:

En je hebt wel een goede (maat) inbussleutel?
Soms wil WD40 of kruipolie weleens helpen.

Overigens werd er bij mij, bij de thuislevering van de fiets, door de medewerker van Meyra meteen gekeken naar de afstelling en werden er gelijk een paar dingen bij gesteld. Is dat niet gebruikelijk bij Welzorg?
Billy

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Billy »

Die zitten inderdaad hartstikke vast... Heb je niemand in de buurt 💪?

Je kunt ook via mijnwelzorg zelf afspraken inplannen.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp