Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Driewieler: is dat nou zo erg...?

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
AngelNoa

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door AngelNoa »

Ongelofelijk...hou je vast...

Tijd om de ergo in re schakelen. Heb Welzorg aan de lijn gehad; wmo heeft pas 2 weken geleden de goedkeuring doorgegeven en de scootfiets staat nu gepland voor 16 okt!!!

Dat gaan we niet accepteren natuurlijk... 😭😭😭😡😡😡

Nu wachten tot de ergo mij belt...
Jetteke

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Jetteke »

Mijn hemel. Volgens mij had ik het al eerder gezegd, maar dit mag je nu wel een regelrechte soap noemen. Veel sterkte en vooral ook veel succes!
Billy

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Billy »

Ik ga er zelfs van vloeken, dit is zo schandalig!
Marina

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Marina »

Pffffff... nou dit had ik niet kunnen bedenken.. :ster: !
Goed dat je je ergo gaat inschakelen..!
En een officiele klacht, zoals Billy opperde, is wel aan de orde nu denk ik ook..

Sterkte maar weer en veel succes :bravo: :girlpower:!!
AngelNoa

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door AngelNoa »

tnx voor het meeleven allemaal :knuffel:

Ergo gaat morgen op vakantie. Ze heeft wel voicemail van een andere Wmo-consulent ingesproken. Hopelijk horen we daar vandaag iets van?

verder; klacht indienen, maar bij wie? Zowel Wmo als Welzorg hebben verkeerde info gegeven, ik geloof niet dat ik zin heb er nog meer tijd in te steken. Het enige dat ik wil proberen is dat de scootfiets sneller geleverd wordt...
Billy

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Billy »

Mijn opmerking van klacht was voor Marina bij Welzorg.

Hopelijk hoor je snel iets!
Marina

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Marina »

AngelNoa schreef: 27 jul 2023, 06:44 Ergo gaat morgen op vakantie. Ze heeft wel voicemail van een andere Wmo-consulent ingesproken. Hopelijk horen we daar vandaag iets van?
Ik hoop het wel voor je :bidden: !

Billy schreef: 27 jul 2023, 07:48 Mijn opmerking van klacht was voor Marina bij Welzorg.
Meyra is mijn leverancier en doet de reparaties aan m'n fiets. Omdat het Meyra niet gelukt is om de fiets te repareren is hij na een aantal weken naar de Van Raam fabriek gestuurd. Het ligt daarom nu aan Van Raam. Ik kan eventueel wel een klacht indienen bij de gemeente over Meyra, maar het ligt nu niet (meer) bij hen.
Hopelijk hoor je snel iets!
Dank je wel!
Billy

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Billy »

Sorry, verkeerd begrepen.
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Qanuk00 »

@AngelNoa Wat je zegt ...
Ongelofelijk...hou je vast...
Wat een nachtmerrie zeg!

Ik blijf het raar vinden dat dit per gemeente zo enorm verschilt, het geeft je als chronische zieke werkelijk een gevoel van onmacht. Ja, ik zou er zeker werk van gaan maken, maar wel op een goed helder moment.
Alles opschrijven, documenteren om later een mooi compacte klacht van te maken.
En dan met een vriendelijke vraag erbij hoe ze je tegemoet willen komen voor je engelengeduld :p

Misschien wisselen van WMO-generalist bij de gemeente, eentje die beter bij je past? Het gaat immers om Zorg op Maat

Het zou toch van den zotte zijn als we als chronisch zieken moeten gaan verhuizen naar een gemeente waar ze je wel vlotter kunnen helpen ... :roll:
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
Marina

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Marina »

Billy schreef: 27 jul 2023, 13:15 Sorry, verkeerd begrepen.
Kan gebeuren he ;).


Heb je al iets gehoord @AngelNoa ?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp