Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Driewieler: is dat nou zo erg...?

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
Marina

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Marina »

Ja inderdaad wat MS_Maria1111 schrijft over de auto's die veel afstand houden klopt ook vrijwel altijd, in mijn ervaring!

Je krijgt dus al les begrijp ik. Dan komt het vast wel goed :thumbup: . Al doende leer je het, de oefening is het belangrijkste en door veel te oefenen zul je ook je zelfvertrouwen weer terug krijgen. Je kunt ook nog aan de fysio vragen of ze het sturen extra met je wil oefenen om je hier zekerder bij te gaan voelen. En mocht je je na de lessen nog/weer onzeker voelen dan kun je ook altijd nog op rustige plekken/wegen oefenen als je de fiets eenmaal hebt.

Met het parkeren ben ik nog geen problemen tegen gekomen. De achteruitrij-functie zorgt er ook voor dat je altijd weer uit een parkeerplek kunt komen.
AngelNoa

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door AngelNoa »

Geweldig weer om de fiets uit te proberen. Last van mijn oog ook.


Maar na een jaar gedoe en getob en ik dan eindelijk mijn scoot-fiets!
Goed afstellen en uitproberen komt wel als het weer opknapt. Dan kan ik met de ergo aan de slag en vooral wennen en hopelijk vele blije km's maken...🙏🙏 Dat ging nu echt niet door de storm en mijn oog.

Oh enne... Ik was ook erg afgeleid en heb veel andere gesprekken gehad. De scoot-fiets werd namelijk afgeleverd door mijn oud collega! Nou jaaaaa over toeval gesproken! 😀

Nu mijn rust pakken en hopen dat het weer een mijn oog gauw opknappen en dan lekker op pad. Zijn in!!
Marina

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Marina »

:yes: hebben ze zich toch een keer aan de afspraak gehouden.. ;) !
Heel fijn dat je hem nu ein-de-lijk hebt !!

Wens je veel beterschap met je oog toe en dat je binnenkort maar veel 'blije' :) kilometers mag maken op je scootfiets :zon: !


@Billy is er (hopelijk) nog iets met jouw klacht gedaan?
Billy

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Billy »

Mijn fiets is eind september opgehaald, heb nu een gloednieuwe leenfiets. Sorry heb ik dat niet verteld :oops: ...

Nieuwe model easy rider zit een stuk beter!
AngelNoa

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door AngelNoa »

jammer dat de wind en regen voorlopig nog aanhouden...wil zo graag de fiets afstellen!
Ok en fietsen ook natuurlijk maar hij moet eerst lekker zitten ;-)
Jetteke

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Jetteke »

@AngelNoa Dus je *hebt* hem nu, ein-de-lijk! :joepie: :joepie:

Alleen heel jammer dat het weer nog even tegenzit, maar dat trekt wel weer bij. Ik ben blij voor je dat je er straks mee op pad kunt. Ik hoop dat het weer snel opknapt, dan kun je ermee op weg. Heel veel plezier ermee en laat dat zonnetje maar komen :zon:
Marina

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Marina »

@Billy ja klopt hoor wat betreft het niet in orde zijn van je fiets en dat deze is opgehaald :ja: . Maar je schreef ook
Billy schreef: 29 sep 2023, 05:47 Nadat er laatst weer iets mis ging bij mij, heb ik een klacht ingediend. Ook meteen over mijn fiets die niet in orde is al sinds januari.
Hebben ze nog iets gedaan met je klacht over dat er "laatst weer iets mis ging" bij je? Heb je daar nog een reactie op gekregen?

Fijn dat het nieuwe model wel veel beter zit! Wat is het verschil eigenlijk?


AngelNoa schreef: 03 nov 2023, 07:44 jammer dat de wind en regen voorlopig nog aanhouden...wil zo graag de fiets afstellen!
Kan ik me goed voorstellen! Eind volgende week heeft het zoveel dagen achter elkaar geregend dat de wolken dan wel leeg zullen zijn denk ik ;).
Sterkte met het nog even wachten!
Billy

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Billy »

Nav de klacht is mijn fiets nu weg voor reparatie.

Het stoeltje zit iets hoger, waardoor afstappen makkelijker is. Extern oplaadpunt achterkant stoel, dus niet meer bukken. En ook iets lagere instap denk ik? Kleuren zijn ook mooier :)
Marina

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Marina »

Billy schreef: 03 nov 2023, 12:35 Nav de klacht is mijn fiets nu weg voor reparatie.
Ah ok, ik dacht dat het om twee verschillende dingen/klachten ging :oops:
Het stoeltje zit iets hoger, waardoor afstappen makkelijker is. Extern oplaadpunt achterkant stoel, dus niet meer bukken. En ook iets lagere instap denk ik? Kleuren zijn ook mooier :)
Oh fijn, dat zijn wel goede verbeteringen waar je echt wat aan hebt :thumbup: (behalve de kleuren maar het oog wil tenslotte ook wat ;) :)) !
Billy

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Billy »

Nou dat ging het ook. Maar dat ik op het laatste moment werd afgebeld was meer de druppel.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp