Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Driewieler: is dat nou zo erg...?

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
AngelNoa

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door AngelNoa »

Qanuk00 schreef: 23 apr 2023, 16:16 Wat maakt dat Welzorg de enige leverancier is in de omgeving? Ik kon uit Medipoint en Welzorg kiezen, mijn ergotherapeute en WMO generaliste maakten mij al gauw duidelijk dat Welzorg niet al te best aangeschreven stond.
volgens mij is dat per gemeente geregeld. Bij mij dus Welzorg :weetniet:
Marina

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Marina »

@AngelNoa Dank je en jij ook sterkte!
Ik ben zelf overigens niet bij Welzorg, maar de problemen met communicatie en verouderde onderdelen of reparaties waarvan het effect maar kortdurend is herken ik dus ook.

@Billy
Heel rot dat als je zo afhankelijk bent van de fiets, voor zowel je vervoer als je welzijn eigenlijk, dat er dan zo mee wordt om gegaan :stil:

Heeft Welzorg die moertjes van je stoeltje er wel op gezet? De vorige keer dat ik problemen had met een los stoeltje zouden ze het vast zetten, maar bleek dat ze alleen die hendels heel strak hadden aangedraaid. Heeft wel een paar maanden gehouden maar het is natuurlijk geen structurele oplossing..
Billy

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Billy »

Afbeelding

Dit is zo door Welzorg gemaakt. Vorig jaar voor het eerst, na denk ik 3 jaar?, zat er 1 los.
Marina

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Marina »

@Billy dank je voor de foto! Dat ziet er stevig uit en 3 jaar is redelijk lang :thumbup:. En ze deden daar dus niet moeilijk over i.v.m. dat het een fiets in bruikleen is? Of is het weer terug te draaien?
Billy

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Billy »

De monteur heeft het uit zichzelf zo gedaan. Kan het mij eigenlijk niet meer goed herinneren, behalve dat het zo is opgelost destijds 😊
Marina

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Marina »

Fijn zo'n monteur die verder denkt en het gewoon echt oplost :goed: !
Misschien moet ik jouw foto maar eens laten zien, de volgende keer dat ik daar weer problemen mee heb :) .
AngelNoa

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door AngelNoa »

Wow...wát een wereld van verschil een afspraak met Van Raam of Welzorg...!

Twee uur bezig geweest, ik ben kapot, maar wilde me toch even melden hier.

Als eerste op de Easy Rider Compact.
Wat een leuk ding en rijdt zoooooveel fijner dan de Midi!
Geen moment bang geweest, maar gewoon wennen en goed afstellen en dan zou ik daar tzt echt wel wat mee kunnen.

Dan de Easy Go.
Oooooooooooooh wat hoop ik dat Wmo meewerkt!!
Want dat zat nóg fijner! Kon prima afgesteld worden, aangepast zadel/rugleuning er op en opnieuw; geen doodsangsten uitgestaan, maar gewoon weer vertrouwen dat ik er aan kán wennen en op pad kan.

Nu gaan er 2 offerte naar mijn ergo (ze moest halverwege weg naar haar volgende afspraak, we wisten niet dat het zo lang zou duren; zijn volgende afspraak was uitgevallen dus ik was de latste en hij had (en nam) alle tijd :haha: ).
Dan moet alles naar Wmo en dan moeten we afwachten wat er gebeurd.

Minpunt: wachttijd Compact 15 weken, wachttijd Easy Go 8 weken... :hmmm:
Mij kennende ga ik in juli of augustus écht niet op een fiets zitten...dus dan kan ik pas in september er wat mee gaan doen :huilen:

Afijn...nu eerst bankhangen en bijkomen..en heel heel heel hard duimen... :bidden:
Billy

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Billy »

Wat fijn dat je eindelijk is goed geholpen bent! Hopelijk trekt Welzorg zich hier iets van aan!
Jetteke

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Jetteke »

@AngelNoa Als ik het zo lees wordt het de Easy Go wat jou betreft? Dat zou een prachtige oplossing zijn als je je daar zo snel al zo prettig op voelde! Hopelijk werkt WMO mee, ik duim voor je!
AngelNoa

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door AngelNoa »

@Billy en @Jetteke dit was een prima ervaring! En inderdaad als ik het voor het zeggen heb kies ik voor de Easy Go. Maar of de Wmo dat ook vind...

het is nu veel afwachten, want al komt 1 van de 2 er door (ga ik wel van uit), dan nog zit je met die levertijden. En dat gaat heel slecht uitkomen qua zomer, wanneer ik op mijn slechts ben. Want met 8 - 15 weken zit je er midden in natuurlijk :moe: :hmmm:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp