Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Driewieler: is dat nou zo erg...?

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
AngelNoa

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door AngelNoa »

@SannieBannie pb verstuurd dank je! :hand:
Marina

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Marina »

AngelNoa schreef: 05 apr 2023, 12:31 @Marina we zijn aan het proberen te vervroegen. Ik heb gezegd; andere afspraken verzet ik wel, fiets is nu even belangrijk om eindelijk te weten of er iets lukt!
Ja dat had ik begrepen ;). Hoop echt voor je dat dat lukt.
En gelijk heb je om deze afspraak voorrang te geven. Je zit al zo lang in onzekerheid of het gaat lukken!
AngelNoa

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door AngelNoa »

Bericht van de gemeente; driewielfiets goedgekeurd.

Eh...heel fijn maar de Midi gaat niet door dus...wie heeft hier opdracht voor gegeven? Ik vrees dat Welzorg het gewoon doorgezet heeft :roll:

Maandag meteen de ergo de boel weer recht laten zetten.
Billy

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Billy »

Het ergste is dat je daarna nog jaren aan ze vast zit...

Toen de laatste monteur ter plekke heeft gebeld om te plannen dat mijn fiets eindelijk naar de werkplaats ging, heeft Welzorg dat weer terug gedraaid. Volgende week wordt de 9e of 10e keer dat er een monteur komt.
AngelNoa

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door AngelNoa »

ik hoop dat mijn ergo dit morgen heel gauw stop kan zetten want we hadden aangegeven bij Welzorg dat we het nog zouden laten weten. Blijkbar hebben ze onze stilte als 'het gaat door' geinterpreteerd en de boel in gang gezet. Pff...ze hádden het ook even na kunnen vragen...

enne...toen ik voor ze werkte (naaiatelier) was het al een ramp bij Welzorg, dat is het dus nog steeds :ogen:
Jetteke

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Jetteke »

@AngelNoa
Mijn hemel, word je er onderhand niet eens gek van? Hopelijk kan je ergo het nog rechtzetten.
Marina

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Marina »

Pffff wat een gez..k met dat Welzorg.. :ster: ! Dit zou niet misstaan in een TV-programma als 'Kanniewaarzijn'..
Hopen dat ze je fiets nu eens snel naar de werkplaats gaan brengen Billy! En Angelnoa hopen maar dat je ergo het nog kan voorkomen dat de Midi wordt doorgezet..!

Hier gaat het ook niet erg 'soepel'. Het heeft alleen al een week geduurd, na m'n eerste telefoontje dat de ondersteuning het niet meer doet, voordat er een afspraak kon worden gemaakt. Ik zou worden terug gebeld. Niet gebeurd. Ze zouden na mijn volgende tel. een briefje neerleggen dat ik had gebeld en om een afspraak te maken om de fiets op te halen om naar de werkplaats te brengen. Ook niet gebeurd..
Dan zouden ze bellen op de dag dat de fiets werd opgehaald, een kwartier voordat ze zouden komen (de fiets was ergens op een bedrijventerrein en ik wilde niet (mogelijk) 4 uur lang moeten wachten buiten in de regen). Ook niet gebeurd.. Nu afwachten hoelang het gaat duren voor de fiets gerepareerd is en ze een afspraak kunnen maken om hem bij mij thuis te brengen.. de fiets is nl. ook al eens eerder meerdere weken in de werkplaats geweest..

Bij een van mijn telefoontjes vond de reparateur het ook nodig om even op te noemen hoeveel reparatiebonnen ik al had :roll: Tsja ik kan het ook niet helpen dat de remmen het al snel niet goed meer doen, dat het stoeltje steeds los gaat zitten en de ondersteuning om de zoveel tijd gaat haperen of stuk gaat, en dat het niet zodanig wordt gerepareerd dat dit weer lange tijd meegaat..
AngelNoa

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door AngelNoa »

@Jetteke doodmoe word je er van...ohja...dat was ik al :thumbdown: :stom:

@Marina communicatie is echt iets wat niemand bij Welzorg snapt. :huh:
Wij noemden het niet voor niets Kwelzorg... :moe:

enne...Kwelzorg kan jou die bonnentjes wel onder je neus stoppen...ze zouden het ook kunnen zien als waarschuwing naar hún zelf toe; jullie spullen zijn niet in orde/verouderd...doe er wat aan...

sterkte met weer afwachten :knuffel: en jij ook @Billy
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Qanuk00 »

OMG :? ... ik lees "even" jullie verhalen terug, heftig dat het allemaal zo moeizaam gaat :knuffel: !

Wat maakt dat Welzorg de enige leverancier is in de omgeving? Ik kon uit Medipoint en Welzorg kiezen, mijn ergotherapeute en WMO generaliste maakten mij al gauw duidelijk dat Welzorg niet al te best aangeschreven stond.
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
Billy

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Billy »

Jeetje Marina!! Het is nog erger dan bij mij!

Ik heb trouwens iets van moeren op mijn stoeltje zitten, ik moest die originele dingen echt om de paar minuten vastdraaien...

Jou verhaal is echt mijn grote nachtmerrie, ik kan nog iets van 5m lopen binnen met de rollator, wel fietsen. Dat laatste is het enige wat helpt tegen de spasmen. Toen ik laatst 4 dagen niet kon fietsen vanwege de sneeuw, kon ik nog niet meer bukken... Krijg last van mijn onderrug, enige wat dan helpt, fietsen!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp