Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Driewieler: is dat nou zo erg...?

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
AngelNoa

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door AngelNoa »

@SannieBannie het enige dat ik nu weet is dat mevr Wmo "er mee bezig is". Maar wat ze nou precies doet is me een raadsel: bezig de laatste adviseur van Welzorg te achterhalen.
Eh...waarom??

maar goed...zal wel...voorlopig heb ik niks en al krijg ik er 1 toegewezen, dan zijn de wachttijden zo lang dat het pas na de zomer gaat worden :weetniet:
AngelNoa

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door AngelNoa »

toch leuk dat er meer initiatieven zijn. Kwam toevallignet deze tegen. Nog niet echt beschikbaar, maar wie weet...ooit...voor iemand ;-)

https://www.rtlnieuws.nl/editienl/artik ... ms-patient


Aanvulling; het is nu op tv met bewegende beelden. Is dus niet om zelf te fietsen, maar een hipper soort scoot...of scooter/motor-achtig
Marina

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Marina »

Even een update wat betreft de reparatie van m'n Easy rider:

Weet nu waarom het zo lang duurt.
De onderdelen waren inmiddels aangekomen en ze hadden de fiets ook al gerepareerd maar hij bleek toch nog niet goed te zijn daarna.
Vervolgens hebben ze de fiets naar Van Raam zelf gestuurd die hem nu in de reparatie heeft.
Verwachte tijd dat ie weer terug is bij Meyra: over ca. 2 weken.

Ben er dan toch iets mee opgeschoten in de zin dat ik nu weet wanneer ik hem ong. terug kan verwachten.

AngelNoa schreef: 20 mei 2023, 06:43 het enige dat ik nu weet is dat mevr Wmo "er mee bezig is". Maar wat ze nou precies doet is me een raadsel: bezig de laatste adviseur van Welzorg te achterhalen.
Eh...waarom??
Hopelijk om die adviseur te vertellen dat hij/zij jou de Easy Go dient te adviseren en te laten uitproberen :ogen:
Gebruikersavatar
Qanuk00
Berichten: 531
Lid geworden op: 25 apr 2020, 15:53

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Qanuk00 »

@Marina Dat geeft tenminste duidelijkheid!
Ook fijn dat ze hem naar Van Raam zelf hebben gestuurd voor reparatie!
Accept what is,
Let go of what was,
Have faith in what will be.
Marina

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Marina »

@Qanuk00 ja precies en dat je ook weet dat ze er wel druk mee bezig zijn.
En ook ik was positief verrast dat ze hem naar de Van Raam fabriek zelf hebben gestuurd!
AngelNoa

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door AngelNoa »

Marina schreef: 23 mei 2023, 14:05 Even een update wat betreft de reparatie van m'n Easy rider:
...
Verwachte tijd dat ie weer terug is bij Meyra: over ca. 2 weken.

Ben er dan toch iets mee opgeschoten in de zin dat ik nu weet wanneer ik hem ong. terug kan verwachten.
maar dat hadden ze je wel even mogen laten weten...!

(ik zit nog in de wacht ;-) )
Billy

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Billy »

Goede communicatie... Maar hopelijk is ie dan ook eindelijk goed gemaakt!

AngelNoa het is om gek van te worden voor je :hmmm:
Marina

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Marina »

Daar ga ik wel vanuit, Billy, dat Van Raam de fiets goed repareert.
Ik bedoel, als de producent van de fiets dat niet kan wie dan wel..?

Ze hadden het inderdaad wel mogen laten weten dat de reparatie nog langer zou duren omdat ie nog naar Van Raam moest, AngelNoa.
Heel vervelend voor je dat je nog steeds in de wacht zit :( !
Billy

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Billy »

Bij Welzorg nog nooit, maar daarvoor is mijn fiets ook wel is naar Van Raam geweest. Nadeel inderdaad een maand kwijt. Transport heen, bij Van Raam, transport terug. Maar dan had ik gelukkig wel een leenfiets.

Hij was dan inderdaad gemaakt. Alleen kleine dingen dan weer niet, maar dat ligt niet aan hun denk ik
Marina

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Marina »

@Billy gelukkig dat je dan wel een leenfiets kreeg! Dat is bij Meyra dan weer heel moeilijk (en zelfs een scootmobiel lenen was een probleem omdat ze die allemaal al uitgeleend hadden).
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp