Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Driewieler: is dat nou zo erg...?

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
Marina

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Marina »

AngelNoa schreef: 17 okt 2023, 08:51 ..ik zou gister gebeld worden en dat is ook niet gebeurd 🤷🏼‍♀️
Bleh :slecht: ! Je hebt hier wel het geduld van een hele troep engelen voor nodig.. :heilig: :heilig: :heilig: :roll:
AngelNoa

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door AngelNoa »

Het irritante vind ik vooral dat je verder geen afspraken in kunt plannen omdat je -zodra de fiets geleverd kan worden- dat niet weer een week over heen wilt laten gaan.

Behalve als het zeikregent ..dan wacht ik wel 😉
Marina

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Marina »

AngelNoa schreef: 18 okt 2023, 11:20 Het irritante vind ik vooral dat je verder geen afspraken in kunt plannen omdat je -zodra de fiets geleverd kan worden- dat niet weer een week over heen wilt laten gaan.
m'n reactie sloeg eigenlijk vooral op "maar nog even geduld hij komt er zo gauw mogelijk aan" ;), maar ja zeker irritant dat je dan verder geen afspraken kunt plannen :hmmm: !
AngelNoa

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door AngelNoa »

Nou ze hebben gebeld hoor... Of ik nog even 2 weken geduld wil hebben dan komen ze hem op 2 nov brengen🙄

Nou dan ben ik letterlijk 1 jaar bezig om hier een fiets te krijgen (dat was 7 nov vorig jaar).

Afin. Laten we hopen dat het dan ook écht voor elkaar is🤞🏻🙏🏻
Billy

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Billy »

Als het dan ook maar ook echt zo is!
Jetteke

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Jetteke »

Ik hoop dat er niet nog een keer uitstel komt...
Marina

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Marina »

AngelNoa schreef: 19 okt 2023, 12:29 Nou dan ben ik letterlijk 1 jaar bezig om hier een fiets te krijgen (dat was 7 nov vorig jaar).
Het is gewoon bizar..!

Duim voor je dat hij er 2 november ook werkelijk is :bidden: !
SannieBannie

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door SannieBannie »

Hopelijk nu verder geen uitstel meer :bidden:


Ik had bij de WMO een aanvraag ingediend om mijn rolstoel voor dagjes uit e.d. te vervangen door een rolstoel voor permanent gebruik met elektrische aandrijving. En om mijn scootmobielfiets dan te vervangen voor een elektrische aankoppelbike. Dinsdag is de WMO geweest en de aanvraag is gelukkig goedgekeurd 😊
AngelNoa

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door AngelNoa »

wat fijn dat ze die goedkeuring geven @SannieBannie !
Ik weet niet helemaal wat een aankoppelbike is; is dat zo'n brede scoot waarop je je rolstoel kunt rijden? Hier zie ik er vaak 2 rijden. Knalrood, dus je valt wel op dan :D

aanvulling: of bedoel je een rolstoel waaraan je een fietsdeel kunt koppelen? Heb je getagd op fb ;-)
irini

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door irini »

Hi allemaal!
Ik heb vandaag voor het eerst bij fysio op de easy rider gefietst! Ik vloog alle kanten op maar ik vond het zo leuk


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp