Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Driewieler: is dat nou zo erg...?

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
Jetteke

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Jetteke »

Een argument is natuurlijk wel dat je met de EasyGo wel de keus hebt om hem op een slechte dag te gebruiken als scootmobiel en dat je op goeie dagen kunt fietsen. Hopelijk zien ze dat ook bij de WMO zo en hopelijk krijg je daar snel uitsluitsel over.
Chuck

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Chuck »

Ik ga met je mee duimen dat je de EasyGo gaat krijgen, dat de WMO dat ook inziet :ja: .

Zeker omdat je ermee kunt fietsen op iets betere dagen, en de slechtere dagen, de EasyGo als scootmobiel kan/kunt gebruiken, zoals ik las wat Jetteke schreef.

Successsssssssssssssss ik duim voor je :goed:
Marina

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Marina »

Jetteke schreef: 07 mei 2023, 09:54 Een argument is natuurlijk wel dat je met de EasyGo wel de keus hebt om hem op een slechte dag te gebruiken als scootmobiel en dat je op goeie dagen kunt fietsen.
Ja, en dat wanneer het fietsen onderweg blijkt tegen te vallen en je het fietsend niet meer redt dat je dan nog wel weer thuis/op je bestemming kunt komen! Ook niet onbelangrijk..
AngelNoa

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door AngelNoa »

dank jullie. Dat zijn ook zeker argumenten die ergo en ik op tafel gooien. Maar het is een geld kwestie he: er zit grofweg 2000 euro verschil tussen beide fietsen :weetniet:
AngelNoa

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door AngelNoa »

op dit moment is een driewielfiets toegekend (wisten we al), dus dat zou dan de Compact worden. Echter; ik ga niet over 1 nacht ijs. Laat ze nog maar eens goed mijn argumenten lezen en bespreken, want nu heeft de Easy Go geen eerlijke kans gehad in mijn ogen. Immers; de driewielfiets wás al toegekend en dus besproken. Welk type het dan is maakt niet uit. Ga dan nu nog maar een keer om de tafel om een scootmobielfiets te bespeken (ik vrees dat ik het antwoord wel weet, maar wie weet....).

wordt dus nog steeds vervolgd...
Billy

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Billy »

Goed van je, niet toegeven!
Jetteke

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Jetteke »

Mijn duimen maken overuren!
Marina

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door Marina »

Ik duim ook nog even door voor je @AngelNoa :bidden:

Je mag toch hopen dat de WMO niet enkel kijkt naar de kosten maar minstens zoveel naar wat jij nodig hebt om zoveel mogelijk zelfstandig en dus ook mobiel te blijven, waar de wet tenslotte ook voor bedoeld is.
AngelNoa

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door AngelNoa »

dank je wel allemaal :kus:
zal wel volgende week op zijn vroegst worden...
SannieBannie

Re: Driewieler: is dat nou zo erg...?

Bericht door SannieBannie »

Ik was bij de aanvraag van de Easy go voorbereid op een hele strijd, maar dat was gelukkig niet nodig. Nou had ik al de easy rider en was de aanvraag om deze te vervangen door de Easy go, want voor mij zou het een scootmobiel worden als de Easy go echt niet ging lukken. Tevens heeft mijn wmo consulent een vrouw met een beperkende ziekte en maakt hij dat dus ook van die kant mee.

Hopelijk weet je snel welke het wordt. En welke het ook wordt, ik hoop dat je er heel veel plezier van gaat hebben!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp