Ik denk dat dat het makkelijkste is voor ze...standaard dus zó vanaf een depot op te halen. Nu vind ik een Maxi of Victoria ook standaard, dus wat mij betreft komen ze daar nog eens mee.
@Jetteke ehm...die had ik dus zelf al genoemd

Ik denk dat dat het makkelijkste is voor ze...standaard dus zó vanaf een depot op te halen. Nu vind ik een Maxi of Victoria ook standaard, dus wat mij betreft komen ze daar nog eens mee.
Als dat zo is dan komt dat nou niet bepaald overeen met wat ze op hun website zeggen, nl.: "Hulpmiddelen en aanpassingen op maat" en "We bekijken samen welk hulpmiddel het best past."...
Goed van je!
Hier kun je ook uit 2 verstrekkers/hulpmiddelenwinkels kiezen. Misschien bij jou ook, Jelly.
Inderdaad welk passend model. Bij AngelNoa is het helaas zo dat ze een bepaald model passend voor haar vinden maar dat zij dat zelf niet als zodanig ervaart.Verder is het inderdaad zo dat ze eerst in het depot kijken welke passend model beschikbaar is.
@AngelNoa Goed gedaan! Doorspelen naar de ergotherapeute en vraag deze ook gerust om samen met jou het gesprek met WMO/verstrekker aan te gaan. Tip - vraag je ergotherapeute of hij/zij met jou samen de gesprekken met verstrekker/WMO aangaat. Doe het niet alleen, want een ergotherapeute kijkt juist met jou als client mee.Dus dat heb ik ook weer doorgespeeld naar de ergo. Maar die is volgens mij vandaag vrij, dus ik wacht het weer af.