Hoe dan??

Mij is door WMO een indicatie thuishulp toezegd, maar verder heb ik geen contact met wie dan ook van de WMO.
Hoe zit dat bij jullie en wat doet zo iemand dan?

Die ervaring heb ik dus. Nadat ik al meer dan 20 jaar een scootmobiel via het WMO verstrekt heb gekregen (en 4 heb 'versleten') kreeg ik plots geen meer. Ik werd bloednerveus van dat welles/nietes spel. Ik kon niet meer van huis, kwam niet verder dan mijn tuin en de poort. Tot ik het zat was. Manlief en ik zijn naar de mobiliteitswereld gereden waar ik een scootmobiel gekocht heb. De volgende morgen werd hij al geleverd.(en anderen zijn vooral bezig om de hand op de knip te houden).
Of misschien juist wel; op het moment dat je plotseling wel die hulp nodig hebt, heb je helemaal geen energie om dit uit te zoeken. Dan kan je beter vooraf uitgezocht hebben waar en bij wie je moet zijn. Je kan ook naar MEE in jouw regio bellen, en vragen om een kennismakingsgesprek en te 'weten waar je moet zijn als...'.
Helemaal een reden om even naar MEE (https://www.mee.nl/) te bellen; waarschijnlijk kunnen ze je ook daarbij helpen.