Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Knillis een pb sturen

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
D-Cheryl

Knillis een pb sturen

Bericht door D-Cheryl »

Hi,

Waarom kan ik Knillis geen privé bericht sturen?
Ze heeft geen 'contacteer' link bij de forumpostings staan, en ga ik naar haar profielpagina staan er geen links onder 'contacteer Knillis'.
Bijlagen
Screenshot_2020-10-04 CIS RRMS Wat zouden jullie doen - MSweb forum.png
Screenshot_2020-10-04 CIS RRMS Wat zouden jullie doen - MSweb forum.png (130.27 KiB) 5218 keer bekeken
Screenshot_2020-10-04 MSweb forum - Bekijkt profiel - Knillis.png
Screenshot_2020-10-04 MSweb forum - Bekijkt profiel - Knillis.png (85 KiB) 5218 keer bekeken
Knillis

Re: Knillis een pb sturen

Bericht door Knillis »

Er stond ergens in de betreffende instellingen “nee” aangevinkt in plaats van “ja”. Ik heb het inmiddels aangepast.
leeuwtje-nl

Re: Knillis een pb sturen

Bericht door leeuwtje-nl »

Iedereen kan inderdaad zelf instellen of hij/zij wel of geen privéberichten wil ontvangen van andere gebruikers. Dus het zal vaker voorkomen dat deze optie bij iemand niet zichtbaar is.
D-Cheryl

Re: Knillis een pb sturen

Bericht door D-Cheryl »

Oké, dank jullie wel voor het toelichten!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp