Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Over gezin, familie, vriendschappen, vervoer en andere dagelijkse zaken
AngelNoa

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door AngelNoa »

van de Rivm-site:

Mensen met een verhoogd medisch risico
Mensen met een verhoogd medisch risico (griepprikgroep) krijgen voor zover ze nog niet zijn uitgenodigd op basis van hun leeftijd, voor een groot deel vanaf 23 december 2021 een sms met een oproep zich te melden bij een GGD in de regio.

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... vaccinatie
Klick

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Klick »

de 23e een uitnodiging om een afspraak te maken…

als ik het huidige tempo door tel dan valt de 23e samen met geboorte jaren 1978/1979.
dus alleen voor de mensen jonger dan 42 is dat een versnelling.
Klick

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Klick »

wat denken jullie?
vanaf 23 december 2021 een sms met een oproep zich te melden bij een GGD in de regio
bedoelen ze daarmee dat je geen afspraak meer nodig hebt en je alleen die sms moet laten zien op de priklocatie? (met natuurlijk een gezondheidsverklaring)
ik lees het nu nog een keer en opeens bedenk ik me dat zonder afspraak het natuurlijk wel sneller is)
Iris J.

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Iris J. »

Lijkt me dat ze niet zonder afspraak gaan vaccineren eigenlijk.
Las vanmorgen dat er zelfs nog mensen van boven de 80 geen afspraak hebben kunnen maken.

Als t zonder afspraak kan lijkt t me een chaotische boel te worden.
Klick

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Klick »

dat lijkt mij ook logischer idd..
AngelNoa

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door AngelNoa »

lijkt mij dat je bericht krijgt dat je je afspraak in kunt gaan plannen...nog steeds veel te laat dus.

@klick dan zou ik dus eerder op geboortejaar dan grieppriklijst kunnen...maar ik zie die geboortejaren niet meer in de media...serieus ik wordt zo doodmoe van die onduidelijkheid steeds pfff

ik ga wel na het weekend elke dag naar de site, dan merk je vanzelf of je een afspraak kunt maken of niet..en waar...
Klick

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Klick »

ik las gister bij de nos dat sinds 1960 en 1961 aan de beurt waren (14e) er niemand meer is opgeroepen.

de 60+ die corona hebben gehad of korter dan 6mnd geleden gevaccineerd zijn werd opeens 3mnd dus er is een vloedgolf aan ouderen eerst.

ik hoop maar dat ze de griepprikgroep idd een sms gaan sturen (met uitleg!) want ik hoor om me heen van 60+ dat ze nog steeds geen brief hebben.

ik verwacht dat we een code of iets krijgen wat ons voorrang geeft op onze leeftijdsgroep. het heeft denk ik geen zin om zonder dat online op je geboortejaar te kijken, dan zou iedereen kunnen aanvragen van jouw leeftijd..
Laatst gewijzigd door Klick op 17 dec 2021, 10:08, 1 keer totaal gewijzigd.
AngelNoa

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door AngelNoa »

nou ja dat bedoel ik. Het veranderd steeds en ik hou het niet meer bij...maar zal wel goed komen ;-)
Toch hou ik van duidelijkheid en die is er gewoon niet :hmmm:
Jetteke

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door Jetteke »

Maar maak je via de website van het RIVM niet een afspraak met je DigiD? Dan zou je toch gewoon een afspraak moeten kunnen maken?
keesje

Re: MS en een goedwerkend vaccin tegen Corona?

Bericht door keesje »

Ik heb dit bericht exact een jaar geleden geplaatst en vele honderden reacties. Sowieso bedankt allen en hulde aan de moderators.

Deze site heeft mij door de jaren heen veel wijzer gemaakt.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp