Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Tekst in VET

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
Myriam

Tekst in VET

Bericht door Myriam »

Het lukt mij opeens niet meer om teksten in "bold" te typen. De B-knop is grijs en niet zwart, net zoals de I-knop, U-knup, etc. Wat kan ik hieraan doen?
Klick

Re: Tekst in VET

Bericht door Klick »

ff testen of ik dat ook heb

het lukt wel..
ik weet niet misschien is het iets in je browser.

je kan het ook handmatig doen door wat je dikgedrukt wil hebben tussen [ b]dikke tekst[/b ] (maar dan aanelkaar zonder spaties en dikke tekst is dan je tekst..
beheerder
Beheerder
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 feb 2020, 11:53

Re: Tekst in VET

Bericht door beheerder »

Ik zie dat het inderdaad niet meer werkt. Ook het 'taggen' van mensen (apestaartje gevolgd door de gebruikersnaam te tikken) werkt niet meer. Ik ga er naar kijken!
Klick

Re: Tekst in VET

Bericht door Klick »

@beheerder

ik gebruik n ipad met safari en heb geen problemen (dark modus)
beheerder
Beheerder
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 feb 2020, 11:53

Re: Tekst in VET

Bericht door beheerder »

Ik heb enkele aanpassingen gedaan en het zou weer moeten werken. Laat vooral weten als dat niet zo is! @Myriam
AngelNoa

Re: Tekst in VET

Bericht door AngelNoa »

Mijn letters zijn ineens heel klein, is daar ook iets in veranderd??
beheerder
Beheerder
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 feb 2020, 11:53

Re: Tekst in VET

Bericht door beheerder »

Je hebt gelijk @AngelNoa, mijn fout, ik was nog niet helemaal klaar. Is het nu beter?
AngelNoa

Re: Tekst in VET

Bericht door AngelNoa »

ha! Ja, dank u, nu is alles weer gewoon leesbaar ;-)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp