Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Geen diagnose, hellup????

Voor vragen en ervaringen omtrent het zoeken naar een/de diagnose
LL82

Geen diagnose, hellup????

Bericht door LL82 »

Beste lezers,

Via deze weg probeer ik wellicht een oplossing te vinden of tips/ ideeen te kunnen krijgen van jullie voor mijn probleem.
Even kort over mezelf;
1.5 jaar geleden opgenomen in ziekenhuis met myelitis transversa, oorzak waarschijnlijk virus maar nooit bewezen.
Niet meer kunnen lopen en plassen. Bij ontslag na 15 dagen begonnen de tintwlingen en gevoelloosheid in mn re helft v mn lichaam.
Mri hersenen en ruggenmerg, schoon! Top zeg. Uit LP bleek dat ik ‘ bandjes’ had, verder niks.

In t jaar hierna ben ik lichamelijk achteruitgegaan.
Van fasciculaties tot tintelingen eb inmiddels een klapvoet lijk ik geen stap dichter bij de diagnose.
Het is geen ;
Vit B12 tekort, sarcoidose, lupus, lyme, ms, of andere reunatische auto immuunaandoeningen.
Afgelopen januari mri ruggebmerg ( hersenen niet) herhaald en geen laesies, LP nog steeds ‘ bandjes’...
Second opinion emc gehad, niks gevonden.
Er is iets mis met mij maar wat? Herkent iemand zich in mijn verhaal en heeft diegene tips. Ik leef elke dag met pijn, stramme spieren en ik heb t gevoel te moeten overleven. Is er iemand die mij tips kan geven?