Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

MS in Beeld, video's

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Bram_MSinbeeld

Re: Lumbaalpunctie, hoe werkt dat? [videoserie]

Bericht door Bram_MSinbeeld »

Alle delen staan online!
Bram_MSinbeeld

MS in Beeld, video's

Bericht door Bram_MSinbeeld »

[video] Leven met een beperking... It's ok...

Vandaag geen lange video met gedetailleerde wetenschappelijke informatie. Maar een korte video over de levenslessen die ik geleerd heb na mijn MS-diagnose en na mijn hersenkanker.

Afbeelding
Marina

Re: [video] Leven met een beperking... It's ok...

Bericht door Marina »

Mooie video en lessen!

Goed dat je familie en vrienden had die je er doorheen sleepten op de moeilijkste momenten (helaas niet voor iedereen vanzelfsprekend).
Bram_MSinbeeld

Na het zien van deze video begrijp je het beloop van MS

Bericht door Bram_MSinbeeld »

In deze nieuwe video leg ik een fantastisch model voor MS uit.
Hierna snap je het beloop van MS veel beter dan na de standaard RRMS, SPMS en PPMS figuren die je overal tegenkomt.
[Engelstalig met Nederlandse ondertitels]

Afbeelding
leeuwtje-nl

Re: MS in Beeld, video's

Bericht door leeuwtje-nl »

Bram, gezien de hoeveelheid video's die je post, hebben we je een eigen topic gegeven. Hier zijn je video's terug te vinden. Dit topic kun je gebruiken voor alle volgende berichten met video over een bepaald onderwerp, zo blijft alles overzichtelijk bij elkaar. :)
Bram_MSinbeeld

Re: MS in Beeld, video's

Bericht door Bram_MSinbeeld »

Bedankt, hopelijk zijn mensen nieuwsgierig genoeg om zo nu en dan eens in dit topic te kijken of er een onderwerp bij zit wat ze interesseert.
Laatst gewijzigd door Bram_MSinbeeld op 07 jul 2021, 05:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd
Bram_MSinbeeld

Re: MS in Beeld, video's

Bericht door Bram_MSinbeeld »

Waarom krijg je soms na een COVID-19 vaccin, een hete dag, een verkoudheid of gewoon een nacht slecht slapen extra last van je MS?
[Engelstalige video met Nederlandse ondertiteling]
Afbeelding
Marina

Re: MS in Beeld, video's

Bericht door Marina »

Heel begrijpelijke video over het beloop van de verschillende vormen van MS, dat recht doet aan de complexiteit en verschillende factoren die van invloed zijn in 1 model vat.

Alles komt samen in dit model waardoor het veel beter te bevatten is. Dank!
Klick

Re: MS in Beeld, video's

Bericht door Klick »

Bram, dank je! Heel duidelijke uitleg :groots:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp